نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون والیبال با بیانیه‌اش و تکذیب توافق با ولادیمیر آلکنو روسی آب پاکی را روی دست همه رسانه‌ها ریخت.

به گزارش خبرورزشی، یک روز بعد از مصوبه کمیته فنی فدراسیون والیبال، برای استخدام سرمربی خارجی در المپیک، خبر توافق با ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی سابق روسیه را یکی از خبرگزاری‌ها منتشر کرد. خبری که فدراسیونی‌ها آن را گمانه‌زنی می‌دانند و بس. میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در این‌باره می‌گوید: «این اسم‌ها گمانه زنی رسانه‌هاست. خبرگزاری که حالا توافق با آلکنو را مطرح کرده، قبلاً آمدن ولاسکو را تمام شده دانسته بود، بعد هم تکذیب کرد. نمی‌دانم چرا آن‌ها زود آدم‌ها را تمام می‌کنند؟ تنها مشکل بزرگ این است که نتیجه مذاکره را به ما نمی‌گویند.»

دبیر فدراسیون درباره مذاکره با آلکنوی روسی می‌گوید: «آلکنو هم یکی از مربیان بزرگ والیبال دنیاست. اگر قرار باشد ۵ مربی موفق و مدال‌آور در دنیا را اسم ببریم، آلکنو یکی از آنهاست. منطقی است وقتی آرمان ما صعود تیم ملی به جمع چهار تیم اول المپیک است، نیمکت تیم ملی را به مربی بزرگی بسپاریم. تیم ملی ما برای المپیک شرایط خاص و ویژه‌ای دارد. خیلی از مربیان بزرگ تیم دارند و خیلی‌ها هم مثل رزنده یا مک کاچن یا حتی ولاسکو دیگر مربیگری نمی‌کنند. ولاسکو مدیر تیم‌های ملی ایتالیاست. رزنده بیزنس می‌کند. بعضی مربیان هم مثل هاینن هم تیم دارند. آلکنو هم مربی‌ای است که اسمش در لیست مربیان مد نظر قرار گرفته، اما باید اعضای کمیته فنی بررسی کرده و چهار نفر را برای جلسه بعدی انتخاب کنند تا بعد از بحث و بررسی، فدراسیون مذاکره را با گزینه‌های اصلی شروع کند.»

وحید مرادی، مشاور عالی فنی فدراسیون والیبال هم توافق با آلکنو را رد می‌کند. او می‌گوید: «اصلاً چنین خبری نیست. بعضی دوستان رسانه‌ای گمانه‌زنی کرده‌اند.»

فدراسیون والیبال برای اینکه همه گمانه‌زنی‌ها را تمام کند، دیروز بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه‌ای که آب پاکی را روی دست همه ریخت. در این بیانیه آمده‌: «نخستین نشست کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی روز شنبه به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد. در پایان این نشست و با توجه به مباحث مطرح شده، مصوب شد فدراسیون والیبال از یک مربی تراز اول جهان برای هدایت تیم ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو استفاده کند. متأسفانه پس از پایان این نشست، برخی رسانه‌ها فهرستی از گزینه‌های هدایت تیم ملی منتشر کردند که به هیچ عنوان مورد تأیید فدراسیون والیبال نیست. تأکید می‌شود فدراسیون والیبال تاکنون با هیچ گزینه‌ای برای هدایت تیم ملی وارد مذاکره نشده و فهرست منتشر شده، در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بوده و مورد تأیید نیست.»

البته محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون اسامی ولادیمیر آلکنو، رزنده، ولاسکو، آندره‌آ آناستازی، جیانی، کاستلانی، خاویر وبر، دیجورجی، برناردی، آنتیگا، لورنزتی، گاردینی و استویچف مربیان مطرحی که می‌توانند برای سرمربیگری تیم ملی مناسب هستند را به اعضای کمیته فنی داد. قرار است کمیته فنی از بین این لیست ۴ نفر را برای جلسه بعدی انتخاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی