۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متاسفانه حاشیه‌هایی گریبان کشتی را گرفته و می‌رود تا کم‌کم رعایت شئونات اخلاقی و احترام به ‌کسوت و جایگاه بزرگ ‌و کوچکی را در ورزش پهلوان ‌پرور کشتی نادیده انگاشته، زیرپا گذاشته شود.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ حاشیه‌های آزاردهنده یقه‌ کشتی را گرفته و آن را رها نمی‌کند! درحالی‌ که هنوز از برگزاری و شروع لیگ‌برتر کشتی‌آزاد و فرنگی باشگاههای‌کشور جام یادگار امام (ره) سال ۹۹ هیچ خبری نیست، اما متاسفانه حاشیه‌هایی گریبان کشتی را گرفته و می‌رود تا کم‌کم رعایت شئونات اخلاقی و احترام به‌کسوت و جایگاه بزرگ‌وکوچکی را درورزش پهلوان‌پرور کشتی نادیده انگاشته، زیرپا گذاشته شود!

رییس سازمان‌لیگ برای راه‌اندازی و شروع این مسابقات به لطایف‌الحیل متوسل شده و سعی دارد به‌هرشکل ممکن و مقدور، سوت شروع این مسابقات را به‌صدا درآورد تا با برگزاری آن مشکلی بزرگ و حیاتی از نیاز‌های ضروری مالی کشتی‌گیران برطرف شود. سازمان‌لیگ به‌عنوان متولی برگزاری، همه امور مربوط به اجرا و شروع لیگِ امسال را انجام داده، کشتی‌گیران به‌عنوان ضلع اصلی پیکار‌های لیگ، به منظور برطرف ساختن نیاز‌های ضروری مالی خود، اصرار زیادی در برپایی این‌رقابت‌ها دارند. باشگاه‌ها نیز از هیچ کوششی برای شروع رقابتها، فروگذار نمی‌کنند. در شرایطی که برگزاری لیگ بدون حضور تماشاگر و احتمالاً عدم‌پخش مستقیم تلویزیونی همه این رقابتها، نمی‌تواند جذابیت یا منفعت ویژه‌ای برای حامیان مالی و اسپانسر‌های کشتی داشته باشد، اما بازهم بعضی باشگاه‌ها برای کمک به کشتی و کشتی‌گیران، حاضر به سرمایه‌گذاری شده‌اند که اقدامشان ارزشمند و قابل تقدیر است. اما اگر ستاد مقابله با کرونا در ورزش، موافقتش در برگزاری این رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اعلام نکند، همه این اقدامات و نیاز‌ها ابتر و بی‌نتیجه می‌ماند.

متاسفانه هرچه در برگزاری این مسابقات تاخیر می‌افتد، حاشیه‌های بیشتری گریبانگیر کشتی شده و احتمال نادیده گرفته شدن بعضی شئونات بیشتر از قبل می‌شود. شاید اگر مسابقات شروع شده بود، هیچ یک از اختلافات و مشکلاتی که اکنون گریبان کشتی را گرفته، پیش نمی‌آمد، یا حداقل کمتر بود و همه سرگرم مسائل‌فنی و هیجان کشتی‌ها بودند. درحال حاضر مشکل اصلی، تاخیر در کسب مجوز شروع لیگ کشتی است که موافقت ستاد کرونا با شروع این رقابتها، می‌تواند روی بسیاری از حاشیه‌های آزاردهنده کشتی قلم قرمز بکشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی