نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی عصر یک‌شنبه در تمرین تیمش گفت بعد از لیگ قهرمانان آسیا می‌روم! تاکتیکی که کاملاً در فوتبال ایران جواب می‌دهد و یحیی هم مثل دیگران دارد از آن استفاده می‌کند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ یحیی گل‌محمدی که فوتبالیست بااخلاق و خوش‌فکری بود، کم‌کم به این نتیجه رسیده که باید مثل سایر همکارانش حرف بزند و دقیقاً مثل آن‌ها رفتار کند. او بعد از شکست در دربی تهران در حالی گفت می‌خواهند استقلال را قهرمان جام حذفی کنند که کاملاً مشخص بود هیچ سندی برای ادعایش ندارد و تحت تأثیر عده‌ای از هواداران پرسپولیس است. هوادارانی که درست مثل بخشی از هواداران استقلال فکر می‌کنند وزیر پرسپولیس و استقلال را قهرمان می‌کند. عده‌ای می‌گویند پرسپولیس را ۴ سال است وزیر قهرمان می‌کند و عده‌ای هم می‌گفتند همان وزیر می‌خواهد استقلال را قهرمان جام حذفی کند! (نکته اینجاست که دیروز مهمترین معاون وزیر گفت استراماچونی نمی‌تواند برگردد، اما در جلسه هیئت مدیره استقلال مصوب شد که او برگردد! یعنی باز هم بازی با اسم استراماچونی برای خریدن زمان).

گل‌محمدی عصر یک‌شنبه در تمرین تیمش گفت بعد از لیگ قهرمانان آسیا می‌روم! تاکتیکی که کاملاً در فوتبال ایران جواب می‌دهد و یحیی هم مثل دیگران دارد از آن استفاده می‌کند. در فوتبالی که فرهاد مجیدی قهر می‌کند و ۳ روز مانده به فینال جام حذفی ۳ نفر را دنبالش می‌فرستند تا برگردد! گل‌محمدی هم به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به خواسته‌هایش از این حرف‌ها بزند. درست مثل بازیکنانی که می‌گویند اگر پول‌مان را ندهید، اعتصاب می‌کنیم و به میدان نمی‌رویم. این تاکتیک‌ها، چون به خاطر ضعف وحشتناک مدیران در فوتبال ایران و اینکاره نبودن آن‌ها جواب می‌دهد، همواره ادامه پیدا می‌کند. یک روز مجیدی در اینستاگرام استعفا می‌دهد و سپس به دستیارش نامجومطلق می‌گوید تو برو در آسیا روی نیمکت بنشین! یک روز ساکت الهامی ناظر و... را می‌زند و بعد می‌گوید به خاطر حکمی که کمیته انضباطی قرار است بدهد، خداحافظ تراکتور! یک روز هم گل‌محمدی که آشکارا با رسول‌پناه زاویه دارد، حرف از جدایی می‌زند. حکایت مجیدی و الهامی البته تا حدی متفاوت است، اما انصافاً گل‌محمدی کجا می‌خواهد برود که بهتر از پرسپولیس باشد و پول بیشتری هم بگیرد؟ گل‌گهرِ پولدار که قلعه‌نویی را گرفت، نویدکیا هم که مربی سپاهان شد، قاعدتاً یحیی به استقلال هم که نمی‌رود. می‌ماند تراکتور که تا همین دیروز دنبال علی دایی بود و کاملاً واضح است که یحیی تحت هر شرایطی پرسپولیس را حتی با دو، سه میلیارد کمتر به تراکتور ترجیح می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی