۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانسه، پرتغال و بلژیک برنده‌های آخرین شب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ماه سپتامبر بودند.

نتیجه فینال جام‌جهانی تکرار شد؛ رونالدو از 100 عبور کرد به گزارش خبرورزشی، لیگ ملت‌های اروپا امشب با برگزاری دیدارهای گروه 2 و 3 دنبال شد که در این دیدارها فرانسه، پرتغال و بلژیک پیروز شدند و انگلیس تن به تساوی داد.

در گروه 3 از لیگ A، تیم ملی پرتغال که در شهر استکهلم میهمان سوئد بود با گل‌های کریستیانو رونالدو میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد (اینجا ببینید) . رونالدو گل نخست خود را در دقیقه اول وقت‌‌های تلف شده نیمه اول و گل دومش را در دقیقه 72 به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها دومین برد متوالی‌اش را کسب کند و صدرنشین جدول بماند. تیم ملی سوئد از دقیقه 44 این بازی با اخراج هافبکش، اسونسون 10 نفره به کار خود ادامه داد. رونالدو با این گل‌ها شمار گل‌های ملی‌اش را به 101 مورد افزایش داد.

نتیجه فینال جام‌جهانی تکرار شد؛ رونالدو از 100 عبور کرد

در دیگر بازی این گروه تیم ملی فرانسه در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس دومین شکست تیم ملی کرواسی در این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه 4 بر 2 رقم زد (اینجا ببینید) . کروات‌ها با گلزنی لوورن در دقیقه 17 پیش افتادند، اما گریزمن در دقیقه 43 کار را برای فرانسه به تساوی کشاند. تنها سه دقیقه بعد، لیواکوویچ بازیکن کروات‌ها در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول با گشودن دروازه تیم خودی، فرانسوی‌ها را پیش انداخت. 10 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم برکارلو کرواسی را به بازی برگرداند و نتیجه را مساوی کرد، اما در شصت‌و‌پنجمین دقیقه بازی اوپامکانو گل سوم فرانسه را زد. گل ژیرو در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی هم حسن ختام پیروزی فرانسوی در این بازی پر گل بود. فرانسه در دیدار فینال جام جهانی 2018 نیز را همین نتیجه (4 بر 2) موفق به شکست کرواسی شده بود.

در جدول گروه 2 لیگ A، تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه هر دو با شش امتیاز اما برحسب تفاضل گل (پرتغال مثبت پنج و فرانسه مثبت چهار) به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و تیم‌های ملی سوئد و کرواسی هم بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم هستند.

نتیجه فینال جام‌جهانی تکرار شد؛ رونالدو از 100 عبور کرد

و اما در گروه 2 لیگ A تیم ملی بلژیک در شهر بروکسل میهمانش تیم ملی ایسلند را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید (اینجا ببینید) . ایسلندی‌ها با گل فریدیونسون در دقیقه 11 پیش افتادند، اما در ادامه بلژیک با گل‌های ویتسل در دقیقه 13، باتشوای در دقایق 17 و 69، مرتنس در دقیقه 50 و دوکو در دقیقه 80 پاسخ به سختی به گل تیم مهمان داد.

نتیجه فینال جام‌جهانی تکرار شد؛ رونالدو از 100 عبور کرد

در بازی دیگر این گروه اما تیم ملی انگلیس میهمان دانمارک بود و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد (اینجا ببینید) . در جدول گروه 2 لیگ A بلژیک با شش امتیاز، انگلیس با چهار امتیاز، دانمارک با یک امتیاز و ایسلند بدون امتیاز اول تا چهارم هستند.

نتیجه فینال جام‌جهانی تکرار شد؛ رونالدو از 100 عبور کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی