نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین پورحمیدی به خبرورزشی گفت: به باشگاه گفتم با این شرط که پس از ۴ بازی آسیایی بتوانم از استقلال جدا شوم در این مدت کنار تیم می‌مانم.

به گزارش خبرورزشی، حسین پورحمیدی خبر تمدید دو ساله قراردادش با استقلال را تکذیب کرد و توضیحاتی در همین خصوص و تیم فصل بعدش داد.

قراردادت را با استقلال دو ساله تمدید کردی؟
نه!

ولی رسانه‌های نزدیک به باشگاه این خبر را منتشر کردند.
چنین موضوعی صحت ندارد. آن‌ها به من پیشنهاد دادند قراردادم را بالا ببرند و انصافاً هم رقمش را تا چندین برابر بالاتر از آنچه بود، بردند، اما من به باشگاه گفتم امضا نمی‌کنم.

پس امضا نکردی؟
نه! ولی به باشگاه گفتم با این شرط که پس از ۴ بازی آسیایی بتوانم از استقلال جدا شوم در این مدت کنار تیم می‌مانم ولی هنوز هم چیزی به‌طور دقیق مشخص نیست.

برنامه خودت چیست؟
خودم دوست دارم برای استقلال بازی کنم ولی با شرایطی که پیش رویم است مطمئناً نمی‌توانم. چون اگر حسینی بماند و مظاهری هم که هست من دیگر همان اندک شانسی که برای بازی در فصل قبل داشتم را هم نخواهم داشت. بنابراین با توجه به پیشنهاد جدی که از یک تیم لیگ برتری دارم پس از فسخ قرارداد از استقلال جدا می‌شوم.

با همان بند فسخ بازی زیر ۱۰ درصد؟
بله! استقلال در لیگ قهرمانان دو بازی پلی آف داشت و دو بازی در گروهی، ۵ بازی در جام‌حذفی و ۳۰ هفته هم در لیگ برتر جمعاً ۳۹ بازی کرده و من حتی اگر در هر ۴ بازی لیگ قهرمانان هم بازی کنم باز هم کمتر از ۱۰ درصد بازی‌ها را برای استقلال بازی کرده‌ام و می‌توانم جدا شوم که خیلی بعید است در این مسابقات به من بازی بدهند.

این پیشنهاد به دلیل ممنوعیت بازی محمدرشید مظاهری نبوده است؟
شاید به همین دلیل بوده ولی به هر حال من تصمیمم را گرفته‌ام و می‌خواهم فصل بعد در تیمی باشم که بازی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی