نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران به خبرورزشی گفت: من یک هدف بزرگ دارم و آن هم کمربند قهرمانی MMA است. می‌خواهم با نمایش عالی، پرچم کشورمان ایران را در بلاروس بالا ببرم.

به گزارش خبرورزشی، مازیار الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران و فایتر جدید MMA بعد از سه پیروزی مداوم، این روز‌ها برای کمربند قهرمانی سازمان NFG خیلی جدی تمرین می‌کند. مبارزه‌ای حساس که ۴۵ روز دیگر مقابل حریف بلاروسی‌اش دارد.

او می‌گوید: «این روز‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمریناتم را پرقدرت انجام می‌دهم و یک هدف بزرگ دارم و آن هم تصاحب کمربند قهرمانی سازمان NFG است. در این سازمان سه مبارزه خوب انجام داده‌ام و حریفانم را ناک‌اوت کرده‌ام و قرار است ۴۵ روز دیگر در کشور بلاروس به مصاف حریف سرشناس این کشور بروم.»

الهامی خیلی هم از حریفش شناخت ندارد: «پاول رکورددار ۱۲ پیروزی و سه شکست است، فقط شنیده‌ام حریف قدرتمندی است و مثل من سرپا مبارزه می‌کند و نفر اول وزن ۸۴ کیلوگرم در رنکینگ دنیاست، اما برایم مهم نیست. من یک هدف بزرگ دارم و آن هم کمربند قهرمانی این سازمان است. می‌خواهم با نمایش عالی، پرچم کشورمان ایران را در بلاروس بالا ببرم.»

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته دلیل لغو مبارزه اش به میزبانی امارات را این‌طور توضیح می‌دهد: «با شیوع کرونا در همه دنیا، من نتوانستم بعد از آخرین مبارزه‌ام که سال قبل برگزار شد مبارزه‌ای انجام دهم. رئیس سازمان NFG به همین دلیل مبارزه‌ای را برای من در امارات مهیا کرده بود تا بتوانم با حضور در این مسابقه آمادگی‌ام را حفظ کنم، اما طی چند روز اخیر انفجار‌های عجیبی در امارات رخ داده که این موضوع باعث لغو حضورم در این مسابقات شد. فعلاً تمرین می‌کنم، اما با برنامه‌ریزی رئیس سازمان NFG قرار است ۲۰ روز زودتر از آغاز فینال مبارزه‌ام با پاول راهی بلاروس شوم و با آمادگی کامل در فینال این مسابقات حضور داشته باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی