۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از قانون من‌درآوردی منع حضور گلر خارجی و قانون سقف قرارداد امسال شاهد وضع یک قانون من‌درآوردی دیگر به نام منع حضور مربی و بازیکن خارجی هستیم.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ دیروز مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل موقت پرسپولیس روی خط برنامه ورزش و مردم می‌گفت ان‌شاءالله به زودی پول آقای برانکو را هم می‌دهیم و از خجالت ایشان درمی‌آییم!

رسول‌پناه البته در نقل و انتقالات خوب کار کرده و انصافاً تلاش می‌کند پول‌ها را بدهد، اما روزی که باشگاه پرسپولیس ۱۳۰۰ صفحه علیه برانکو شکوائیه نوشت باید فکر اینجا را می‌کرد که روزی مجبور است به خاطر بسته نشدن پنجره دنبال لطف و رحم این مربی باشد. این ادبیات که از خجالت برانکو درمی‌آییم اصلاً با آن شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای سفت و سخت جور درنمی‌آید و نشان می‌دهد که مدیران ما بسیاری از مسائل بدیهی مدیریتی را هم رعایت نمی‌کنند چیزی که گاهی به ذهن یک هوادار ۱۵، ۱۶ ساله هم می‌رسد.

بعد از قانون من‌درآوردی منع حضور گلر خارجی و قانون سقف قرارداد امسال شاهد وضع یک قانون من‌درآوردی دیگر به نام منع حضور مربی و بازیکن خارجی هستیم. دوستان ژست گرفته‌اند که، چون دلار و یورو گران شده ما به خاطر بالا رفتن قیمت‌ها این قانون را گذاشته‌ایم، اما نمی‌گویند که چطور قرارداد بازیکن معمولی و حتی ضعیف ایرانی ۳ برابر شده است؟! آیا کسانی که این قانون را گذاشته‌اند خبر ندارند بازیکنی که پارسال یک میلیارد گرفته امسال ۴ میلیارد می‌گیرد؟ آیا خبر ندارند که بازیکنان ایرانی هم قرارداد یورویی و دلاری می‌بندند؟ اگر خبر ندارند که پس چرا در منصب قانون‌گذاری هستند و اگر خبر دارند باید هر چه سریع‌تر به این بازی جدید پایان بدهند. این مسئله‌ای کاملاً بدیهی که حضور امثال کی‌روش، برانکو، استراماچونی، دیاباته، میلیچ، بشار رسن و... سطح فوتبال ما را بالا می‌برد. در این فوتبال چه با این افراد و چه بدون این خارجی‌ها دلال و دلال‌بازی حرف اول و آخر را می‌زند پس لااقل بگذارید کی‌روش‌ها و استرا‌ها و... بیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی