نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از سوی AFC گفت: واقعا این خبر برای ما شوکه کننده بود و خستگی به تنمان ماند.

به گزارش خبرورزشی ، پرویز مظلومی پس از لغو اردوی تیم ملی جوانان با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت:ظاهرا گفته شده بعضی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات به دلیل عدم امکان سفر به ازبکستان خواستار تعویق بازی‌ها شدند و مسابقات در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود. به نظرم مسئولین برگزاری بازی‌ها تصمیم عجیبی گرفته اند و اگر قرار بود این رقابت‌ها به تعویق بیافتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه کشی اعلام می‌شد نه حالا که فرصت کوتاهی به تاریخ آغاز بازی‌ها باقی مانده و تیم‌ها برنامه‌های آماده سازی خودشان را به مراحل نهایی رسانده بودند.
سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد:ما هم برنامه‌های خودمان را به صورت فشرده با همکاری کادر فنی و همکارانم اجرا کردیم و زحمات زیادی در این مدت کشیده شد. دستیارانم بدون هیچ چشم داشتی در این مدت با تمام وجود کار کردند تا بچه‌ها را به آمادگی مطلوب برسانیم و حالا چنین تصمیمی گرفته شده که واقعا عجیب است و باید بگویم خستگی به تن همه ما ماند. هنوز هم تاریخ دقیق از سوی AFC اعلام نشده، اما در هر صورت باید برنامه تازه‌ای تدوین شود و زحمات ماه‌های اخیر بی نتیجه ماند.
مظلومی در پایان گفت:امیدوارم هرچه زودتر تصمیم قطعی AFC در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا به کشور‌های شرکت کننده اعلام شود تا بتوانند برنامه ریزی مناسب را در این خصوص داشته باشند چرا که این شرایط حرفه‌ای نیست و کشور‌ها باید زمان کافی برای تنظیم زمان بندی اردو‌ها را در اختیار داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی