نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: دو نفر از مسوولان با‌نفوذ به من گفتند کارلوس کی‌روش از قطری‌ها فلان‌قدر پول گرفته تا تیم‌ملی بباز و بعد به دیدار یکی از مسوولان بلندپایه ورزش رفتند و همین حرف‌ها را به او هم گفتند.

روایت دلهره آور کفاشیان از روزی که کی روش متهم به خیانت شد به گزارش خبرورزشی و به نقل از روزنامه جام جم، علی کفاشیان ۱۱ سال در فوتبال بوده است. ۸ سال به عنوان رییس و سه سال به عنوان نایب رییس فدراسیون. در این سال‌ها او و فدراسیونش اتفاقات زیادی را از سر گذرانده‌اند. کفاشیان گه‌گاه مطالبی از آن دوران رو و عنوان می‌کند. او در حال حاضر هم نایب رییس فدراسیون فوتبال است، ولی زیاد خود را درگیر نمی‌کند. کفاشیان بیشتر از یکی دو بار در هفته به ساختمان فدراسیون نمی‌رود. دیروز دیدار کوتاهی با او داشتیم و بخشی از خاطرات دوران حضورش را مرور کردیم.

کفاشیان در لابه‌لای حرف‌های خود به نکته بسیار عجیبی اشاره کرد. او یاد بازی ایران و قطر در مقدماتی جام‌جهانی برزیل افتاد. دیداری که تیم‌ملی با گل رضا قوچان‌نژاد آن را یک بر صفر برد. کفاشیان می‌گوید: «بعد از بازی با ازبکستان یکسری فشار‌ها بود که کارلوس کی‌روش را برکنار کنید. بعد هم ماجرای مهدی رحمتی و خداحافظی موقتش از تیم‌ملی پیش آمد. فشار‌ها همینطور بیشتر شد. یادم هست یکی از مسوولان با‌نفوذ به دیدار من آمد. دو نفر بودند. به من گفتند کارلوس کی‌روش از قطری‌ها فلان‌قدر پول گرفته تا تیم‌ملی ببازد. گفتم نه بابا؟ واقعی است؟ گفتند بله، این اتفاق افتاده و ما با‌خبر هستیم. تعجب کردم. بعد به دیدار یکی از مسوولان بلندپایه ورزش رفتند و همین حرف‌ها را به او هم گفتند.»

روایت دلهره‌آور کفاشیان از روزی که کی‌روش متهم به خیانت شد

رییس سابق فدراسیون ادامه ماجرا را اینطور تعریف می‌کند: «مسوول بلندپایه ورزش هم بعدا به قطر سفر کرد. ایشان رفت و به جواد نکونام کاپیتان تیم ملی گفت کی‌روش بازی را به قطر فروخته، مراقب باشید! جواد هم گفته بود آقا این چه حرفی است؟ ما در تیم هستیم و می‌بینیم کی‌روش چطور کار می‌کند. ما گفتیم خدا کند این به گوش کی‌روش نرسد. او واقعا کار می‌کرد. برای بازی با قطر هم شبانه روز زمان گذاشته بود.»

کفاشیان به قبل از بازی می‌رسد، به لحظاتی که تیم‌ملی آماده می‌شد تا به زمین برود: «در ورزشگاه بودیم. من خیلی استرس داشتم. در راهرو راه می‌رفتم و حالم خوب نبود. کارلوس کی‌روش من را دید. گفت چرا اینقدر عرق کرده‌ای؟ چرا استرس داری؟ فوتبال است دیگر. نگران نباش. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده شویم. در آن بازی هم اتفاقا کارلوس محروم بود و از روی سکو بازی را دید. در نهایت ما با گل رضا قوچان‌نژاد موفق شدیم آن بازی را ببریم.»

او با یک جمله جالب قصه را می‌بندد: «ما بردیم، ولی من یادم نمی‌آید آن دوستان آمده باشند و به خاطر تهمت به کی‌روش، عذرخواهی کرده باشند!»

از کفاشیان درباره کی‌روش و رفتنش می پرسیم. او می‌گوید: «الان زمان گذشته و دیگر فایده‌ای ندارد درباره این چیز‌ها حرف بزنیم. ولی چیزی که من می‌دانم نمی‌شد همکاری ادامه پیدا کند. باید یک‌طرف می‌رفت. این کی‌روش بود که در نهایت رفت. او دوست داشت بماند. ولی خب نشد و الان هم به جایی رفته که از اینجا خیلی بهتر است.»
او درباره پرونده ویلموتس هم می‌گوید: «اصلا در جریان آن نیستم.»

منبع: روزنامه جام جم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی