۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: ما تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل استقلال مقاومت کنیم و این تیم را به زحمت بیندازیم.

مربی پاختاکور: استقلالی‌ها را به زحمت خواهیم انداخت به گزارش خبرورزشی، پیتر هویسترا، کمک مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی با استقلال یک بازی مهم برای ما است و آن‌ها یک تیم فیزیکی و قدرتمند هستند، ولی ما هم تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل آن‌ها مقاومت کنیم، این تیم را به زحمت بیندازیم و مطمئناً آن‌ها را به زحمت خواهیم انداخت.

وی ادامه داد: شوتا آرولادزه، سرمربی تیم ما وضعیتش پس از تست مثبت کرونا رو به بهبود است و مراقبت‌هایی که اینجا از او شده، باعث شده حالش رو به بهبود باشد. هنوز نمی‌توانیم با سرمربی تیم‌مان در یک اتاق حضور داشته باشیم، اما از طریق تکنولوژی با او در ارتباط هستیم و در بازی مقابل استقلال هم با نقطه نظرات او بازی خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال پاختاکور عنوان کرد: مانند بازی قبلی، در بازی مقابل استقلال هم برای شوتا آرولادزه، سرمربی تیم‌مان بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم با صعود به مرحله بعدی، همچنان در مسابقات حضور داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی