نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آن‌ها فصل گذشته در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند، ولی بازهم سال سختی انتظارشان را می‌کشد، چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و... با توپ پر راهی میدان می‌شوند و زیاد هم هزینه می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، وقتی نام جواد نکونام برای استقلال مطرح شد، هواداران فولاد ناراحت شدند چرا که قرار است لیگ بیستم از ۸ آبان استارت بخورد و مسلماً الان وقت تغییر مربی نیست.

نکونام و شاگردانش با زحمت فراوان توانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و در این شرایط باید به فکر تقویت تیم بود نه اینکه در فاصله حدود ۳ هفته مانده به شروع مسابقات سرمربی جدا شود و یا ذهنش را به سمت تیم دیگری ببرند.

هواداران فولاد که انتظار نقل و انتقالات بهتری را از تیم‌شان داشتند به چشم دیدند که امثال شهاب گردان و بیت‌سعید هم رفتند و فقط نفراتی، چون پاتوسی و شیمبا ماندگار شدند در حالی که فولادِ آسیا حداقل نیاز به ۵ خرید بزرگ دارد، اما حالا شنیده می‌شود که سرمربی‌اش هم مورد توجه استقلال قرار گرفته است!

آنچه مسلم است اهوازی‌های فوتبالدوست اصلاً انتظار ندارند سرنوشت فولاد در آسیا شبیه سرنوشت امسال شهرخودرو و سپاهان شود. این انتظار کاملاً به‌جایی است و حتماً سعید آذری هم قبول دارد که امسال به طور طبیعی سطح توقعات از فولاد خوزستان خیلی بالا می‌رود، اما اگر قرار باشد در همین شروع کار سرمربی جدا شود (که البته قطعی نیست) مسلماً چوبش را فولاد در ماه‌های آینده می‌خورد.

فولاد که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد، امسال باید آسیایی بسته شود و آسیایی فکر کند. آن‌ها فصل گذشته در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند، ولی بازهم سال سختی انتظارشان را می‌کشد، چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و... با توپ پر راهی میدان می‌شوند و زیاد هم هزینه می‌کنند. طبعاً در این شرایط انتظار اهوازی‌ها این است که نکونام بماند و با قدرت تیمش را برای شروعی خوب در لیگ جدید آماده کند. فولاد اگر در دو، سه پست تقویت شود مسلماً امسال هم مدعی خواهد بود و حتی شانس قهرمانی و نایب‌قهرمانی دارد. البته تا امروز که در فصل نقل و انتقالات اتفاق خیلی بزرگی برای تیم محبوب خوزستان رخ نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی