۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه کارشناسان حقوقی می گویند هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند اما پرسپولیسی ها هم بدشان نمی آمد یک مسول دیگر به جز آقای تاج به آنها امیدواری بدهد!

به گزارش خبرورزشی، نمی دانیم چرا هر بار مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال وعده می دهد که همه چیز با خوبی و خوش در حال پیش رفتن است، یک ترس عجیبی سراسر وجودمان را فرا می گیرد.
مثلا در مساله شکایت النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس، آقای تاج که می خواهد نشان بدهد همچنان پیگیر مباحث فوتبال است در استوری خود نوشت: « به عنوان نایب رئیس AFC موضوع اعتراض علیه پرسپولیس را بررسی کردم، به رغم تلاش عده ای هیچ خطری باشگاه پرسپولیس ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تهدید نخواهد کرد و اعتراض باشگاه عربستان کاملا نابجاست.»
خب مگر غیر از این بود تاج در روزهایی که زمین و زمان می گفتند ویلموتس برای فدراسیون فوتبال حکم محکومیت سنگین می گیرد، او به همه ما دلداری می داد که هیچ اتفاقی نمی افتد؟
 یادتان می آید وقتی خیلی ها می گفتند قرارداد جالب و مناسبی با ویلموتس منعقد نشده، این فقط آقای تاج بود که با اعتماد به نفس از آن قرارداد دفاع می کرد و می گفت جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ ما در این پرونده بازنده نمی شویم؟
ای کاش یک مسول دیگر منهای تاج به هواداران فوتبال در این زمینه قوت قلب می داد تا بابت هر گونه محرومیت یا محکومیت احتمالی نترسیم. هر چند کارشناسان حقوقی می گویند شکایت النصر عربستان به جایی نمی رسد و هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند اما چشم ما از همه چیز ترسیده؛ به ویژه از وعده های عجیب آقای تاج!
وحشت شدید پرسپولیسی ها از استوری امیدوارانه آقای تاج!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی