نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عشق به پرسپولیس و هوادارانش سبب شد برای حضوردر این تیم یک و نیم میلیارد از جیب به شهرخودرو بدهم.

به گزارش خبرورزشی، میلاد سرلک در باره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضورش در این تیم مباحثی ارائه کرد که خلاصه این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

*تمام تیم‌های این رقابت‌ها قدرتمند بودند و بازی‌های خیلی سختی انجام دادیم. پرسپولیس مقابل الدحیل شکست خورد اما التعاون عربستان که دو بار مغلوب تیم ما شده بود توانست مقابل الدحیل به برتری برسد و از مرحله گروهی بالا بیاید. این موضوع نشان می‌دهد تمام تیم‌ها قوی بودند. خدا را شکر می‌کنم در این شرایط سخت توانستیم به فینال صعود کرده و دل هواداران را شاد کنیم.

*مهدی رحمتی با جدایی ام از شهرخودرو مخالفت کرد. البته پیشنهاد پرسپولیس هم خیلی خوب بود و خود آقای گل محمدی از من درخواست کرد به این تیم بیایم.

*در نهایت با مذاکراتی که انجام دادم موفق شدم رضایتنامه‌ام را از شهر خودرو بگیرم و اکنون هم خیلی خوشحالم پس از یک فصل سخت توانستم به پرسپولیس بیایم.

*با سپاهان قهرمان ایران شدم، اما در این مدت زمان کمی که به پرسپولیس آمدم و حدود یک ماه می‌شود توانستم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسم. این موضوع خیلی خوشحال‌کننده است. نه تنها برای من بلکه برای کل بازیکنان پرسپولیس صعود رویایی به فینال چنین رقابت مهمی لذت بخش است. 

*برای جدایی از شهر خودرو چک و سفته دادم که خدا را شکر توانستم چک اول را هم پاس کنم. بیشتر پولی که از باشگاه پرسپولیس می‌گیرم باید به شهر خودرو بدهم اما فقط به عشق هواداران و پیراهن پرسپولیس این کار را انجام می‌دهم.

*با این شرایط اقتصادی که در کشورمان وجود دارد باید یک و نیم میلیارد تومان از جیب خودم به شهر خودرو بدهم که هیچ منتی نیست و با عشقی که به پرسپولیس و هوادارانش دارم بدون مشکل این پول را پرداخت می‌کنم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب در پرسپولیس این موضوع را هم به نوعی جبران کنم.

*فکر می‌کنم رایی که برای عیسی آل کثیر آن هم در فاصله دو ساعت قبل از بازی صادر شد، عادلانه نبود. وی با حسین کنعانی‌زادگان هم‌اتاقی بود و واقعا در آن لحظات بهم ریخته بود.

*با وجود شوکی که به پرسپولیس وارد شد انگیزه ما هم بیشتر شد تا برای شاد کردن عیسی بیشتر تلاش کرده و جای خالی اش را پر کنیم.

*نبود آل کثیر را حس می‌کردیم اما این امر انرژی بیشتری به ما داد. خدا را شکر این بازی هم با پیروزی و صعود به فینال آسیا تمام شد.

*اکنون در فینال آسیا هستیم و تیم‌های بزرگی را شکست داده‌ایم. به همین دلیل امیدواریم این رقابت‌ها را با قهرمانی به اتمام برسانیم.

*برای ما تفاوتی ندارد در فینال به مصاف کدام تیم برویم زیرا به دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم این هدف هم محقق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی