نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی دونده پرافتخار ایران به خبرورزشی گفت: من با دوومیدانی پرواز را یاد گرفتم و لقب دختر پرنده ایران را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم و همیشه در قلبم حفظش می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، سپیده توکلی، بانوی دونده پرافتخار ایران از تیم ملی خداحافظی کرد. او از ۱۷ سالگی عضو تیم ملی دوومیدانی ایران بود و در ۴ دوره مسابقات قهرمانی آسیا و ۵ دوره مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کرد. او با رکورد ۱.۸۴ رکورددار پرش ارتفاع دختران ایران است. بانوی پرنده یک مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمانی داخل سالن آسیا، برنز جایزه بزرگ آسیا، ۵ مدال طلای غرب آسیا و نقره انتخابی قهرمانی اروپا را در ماده‌های پرش ارتفاع، پنج‌گانه و دوی امدادی در کارنامه خود دارد.

سپیده در زمانی که با تیمش دانشگاه آزاد پنج قهرمانی را گرفته و امسال با نایب‌قهرمانی تیمش و پرتاب وزنه اش طلایی شد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. خودش در این‌باره می‌گوید: «۱۵ سال یک عمر است، اما خوشحالم که با لب خندان و قلبی آرام این اتقاق برایم رقم خورد.»

او در ادامه تأکید می‌کند: «تک‌تک روز‌های این سال‌ها از جلو چشم‌هایم عبور کرد. اشک‌هایی که به‌خاطر از دست دادن مدال ریختم و چه لبخند‌هایی که از سر شادی موقع پرواز بر لبانم نشست. روز‌هایی هم بود که از درد نمی‌توانستم استراحت کنم، اما به هر حال خوشحالم که در همه این ۱۵ سال دست از تلاش نکشیدم و کم کاری نکردم.»

ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان درباره لقبش به عنوان دختر پرنده هم بیان می‌کند: «من با دوومیدانی پرواز را یاد گرفتم و لقب دختر پرنده ایران را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم و همیشه در قلبم حفظش می‌کنم. ممنونم از همه مربیانی که در این سال‌ها همراهی‌ام کردند و سپاسگزار مربیانی هستم که دوومیدانی به واسطه آن‌ها روشن است. همچنین از مادر و پدرم و همسر عزیزم که یک لحظه من را تنها نگذاشتند.»

او در نهایت به این نکته اشاره می‌کند: «درست است لحظاتی بریدم و خسته شدم ولی همیشه جنگیدم و دست از تلاش برنداشتم و به‌خاطر خداحافظی خوشحالم. امروز هم برای دخترانی که قرار است مسیر قهرمانی را ادامه بدهند آرزوی موفقیت می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی