۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قصد دارد از پرویز مظلومی بخواهد از میان تیم ملی جوانان و استقلال یک گزینه را برگزیند، چون شرایط برای در اختیار داشتن هر دو سمت اصلاً مهیا نیست.

به گزارش خبرورزشی، پرویز مظلومی ظهر دیروز تحت عنوان سرپرست جدید استقلال در مراسم معارفه محمود فکری حضور پیدا کرده و قرار شده سمتی را بر‌عهده بگیرد که در جریان برگزاری دیدار‌های آسیایی به صورت موقت در اختیار نصرالله عبداللهی گذاشته شده بود. این اتفاق درحالی رخ داد که مظلومی هم‌اکنون سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان محسوب می‌شود!

بدون شک این مربی آنقدر باتجربه است که بداند نمی‌تواند هر دو سمت را به صورت همزمان در اختیار داشته باشد و قطعاً با علم به این نکته که فدراسیون در صورت سرپرستی او، احتمالاً تصمیم دیگری برای تیم جوانان اتخاذ خواهد کرد، پیشنهاد ارائه شده از طرف مدیریت باشگاه استقلال را پذیرفته است بنابراین می‌توان گفت به احتمال زیاد از هدایت تیم جوانان کشورمان کناره‌گیری خواهد کرد. در همین خصوص شب گذشته شنیدیم فدراسیون فوتبال قصد دارد با برگزاری یک جلسه مسئله را به صورت جدی مطرح کند و طی آن از پرویز مظلومی بخواهد از میان تیم ملی جوانان و استقلال یک گزینه را برگزیند، چون شرایط برای در اختیار داشتن هر دو سمت اصلاً مهیا نیست. البته شاید قبل از برگزاری این جلسه شرایط به گونه‌ای دیگر رقم بخورد و دیگر نیازی به برگزاری نشست فوق نباشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی