زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته اول دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز در تالار شهید قاسم سلیمانی در تهران شروع می‌شود.

هندبال

به گزارش خبرورزشی، ۱۲ تیم در دو گروه A و B با هم متمرکز رقابت می‌کنند و سه تیم از هر گروه به دور بعد صعود می‌کنند. در گروه A تیم‌های پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، نفت و گاز گچساران، پاس ناجا قم و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با هم رقابت می‌کنند.

در گروه B تیم‌های کیمیا کاشت کردستان، فرازبام خاییز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، زغال‌سنگ طبس، پرواز هوانیروز و مس کرمان در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه به مصاف هم می‌روند.

امروز تیم‌های پرسپولیس بهبهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رقیب هم هستند و پاس ناجا قم - ذوب‌آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند و آخرین بازی امروز ستارگان دشتستان با نفت و گاز گچساران است.

کیوان صادقی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از ۵۰ روز تمرین درباره مسابقه می‌گوید: «با شرایط کرونا همه تیم‌ها شرایط یکسانی دارند و هیچ تیمی کامل تمرین نکرده است. متمرکز بودن بازی‌ها برای ما سخت است چرا که بچه‌ها ممکن است در بازی آخر آمادگی جسمانی بازی اول را نداشته باشند و خسته به زمین بروند، اما چاره‌ای نداریم. هر تیم برای لیگ برتر برای قهرمانی به میدان می‌رود، ما نیز برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم بتوانیم در این لیگ نتایج خوبی بگیریم.»

مسعود ظهرابی سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان با تیمی جوان به میدان آمده است: «تیم ما، هر چند شانس قهرمانی ندارد، اما می‌تواند در این لیگ شگفتی‌ساز شود. ما بازیکنان ملی‌پوش مثل میلاد مسائلی را داریم که می‌تواند کمک زیادی برای ما باشد. به نظرم بازی‌ها یکی در میان برای بچه‌ها نباید سخت باشد چرا که در آسیا ما دو روز پشت هم بازی داشتیم. بچه‌ها می‌توانند در روزهایی که بازی ندارند ریکاوری کنند و فرصت خوبی است تا بدن‌های جوانان برای قهرمانی جوانان آسیا آماده شود.»

اصغر نوروزنژاد سرمربی تیم نفت و گاز گچساران دقیقه ۹۰ تیمش را راهی مسابقات لیگ برتر کرده: «وزارت نفت با مصوبه اش اجازه حضور تیم ما در لیگ برتر را نمی‌داد، اما دقیقه ۹۰ برای ما مجوز صادر کرد. ما تنها ۲۰ روز برای لیگ برتر تمرین کردیم، بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی. امیدوارم بتوانیم در این بازی‌ها خوب ظاهر شویم و نتایج خوبی بگیریم. با توجه به تمرین کمی که داشتیم فقط می‌توانیم امید داشته باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی