نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پارتی آرسنالی‌ها تکمیل شد؛ توماس یادآور ویرا و سیلوا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس پارتی هافبکی که آرسنالی‌ها اصرار به جذبش داشتند به لندن رسیده و حالا آرتتا امیدوار است ستاره‌ای در حد پاتریک ویرا یا گیلبرتو سیلوا در اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، بزرگترین موفقیت نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ برای آرسنالی‌ها به‌طور حتم در روز آخر به دست آمد. جایی که در لحظات پایانی نقل و انتقالات موفق شدند توماس پارتی را از اتلتیکومادرید به خدمت بگیرند. با حضور پارتی غنایی خط میانی توپچی‌ها هم حالا محکم‌تر خواهد شد.  

استحکام دفاعی
بعد از گیلبرتو سیلوا آرسنال هرگز هافبکی به قدرت او مقابل چهار مدافعش نداشت. در این مدت بازیکنانی همچون فرانسیس کوکولین و لوکاس توریرا هرگز نتوانستند نقش هافبک برزیلی را به اندازه او ایفا کنند. قدرت بدنی توماس پارتی همراه با خصوصیات دفاعی‌اش می‌تواند این ضعف را پس از چند سال در مرکز زمین برای آرسنالی‌ها پوشش دهد.  

روحیه جنگندگی
پارتی برعکس اسمش روحیه و سبک بازی جنگجویانه‌ای دارد. این بازیکن ۲۷ ساله در ۳۵ بازی که در رقابت‌های لالیگا انجام داده آمارهای خیره‌کننده‌ای را ثبت کرده است. او در ۶۵ درصد دوئل‌ها موفق بوده و ۷۰ تکل همراه با ۴۱ قطع ارتباط داشته که نشان از جنگندگی او در زمین بر سر تصاحب توپ دارد.  

بازیکن چندکاره
فرقی که پارتی با سایر هم‌پست‌هایش دارد این است که توانایی انجام چندین کار را در بخش‌های مختلف دارد. او می‌تواند یک هافبک دفاعی تخریبی جلوی مدافعانش باشد، می‌تواند در میانه میدان توپ پخش کند و ضدحمله ایجاد کند، از همه مهمتر اینکه می‌تواند در نقش هافبک رو به جلو نیز به نوعی ظاهر شود.  

دنیا دیده
اگرچه ۲۷ سال بیشتر ندارد اما تجارب زیادی در این مدت داشته است. او ۲۷ بازی ملی همراه با ۱۰ گل زده برای تیم ملی غنا ثبت کرده و بیش از ۱۸۸ بازی برای اتلتیکومادرید در ۵ سال اخیر انجام داده که حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان را شامل می‌شود. قهرمانی در لیگ اروپا و سوپرجام اروپا همراه با نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان در کارنامه او دیده می‌شود.  

یادآور ویرا
پاتریک ویرا آخرین هافبک بلندقامتی بود که آرسنال به خود دید و موفق هم بود. حالا پارتی می‌تواند خاطره هافبک بلندقامت فرانسوی را برای هواداران زنده کند. او با ۱۸۵ سانتی‌متر قد به تنهایی ۶۷ دوئل هوایی را برد. این در حالی است که ژاکا و سبایوس مجموعاً ۵۴ دوئل هوایی را برنده شدند.  
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی