نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کجای دنیا مدیریت با پیشکسوت این‌قدر جلسه می‌گذارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از پیشکسوتان استقلال همه مدل مدیری را هم قبول دارند و اصلاً برای‌شان مهم نیست مدیری که وزارت ورزش منصوب کرده بدون اجازه، یک استکان چای هم نمی‌خورد.

به گزارش خبرورزشی، خدا علی پروین را حفظ کند. یک زمانی می‌گفت بعضی از خبرنگاران هزار تومانی‌اند و با هزار تومان می‌توان آنها را خرید! یکسری از خبرنگاران در ظاهر از حرف علی‌آقا ناراحت می‌شدند اما خودشان خوب می‌دانستند که او پر بیراه نمی‌گوید. حالا این حکایت را با نرخ مهرماه ۱۳۹۹ در استقلال شاهدیم؛ جایی که بعضی از پیشکسوتان این تیم (نه همه) خودشان و حیثیت‌شان را به یک میلیون تومان می‌فروشند و هیچ ابایی هم از این کار ندارند. پیشکسوت به ظاهر محترمی که به خاطر پول، کفش فلان مدیر را واکس می‌زد و صبح تا شب در جهت پاچه‌خواری او استوری می‌گذاشت حالا ۱۸۰ درجه رنگ عوض کرده و عاشق یک مدیر دیگر شده است! حُسن قضیه اینجاست که این قبیل پیشکسوتان استقلال همه مدل مدیری را هم قبول دارند و اصلاً برای‌شان مهم نیست مدیری که وزارت ورزش منصوب کرده بدون اجازه، یک استکان چای هم نمی‌خورد.

مشکل از این قبیل پیشکسوتان نیست مشکل از مدیریت ضعیفی است که به این افراد باج می‌دهد تا ۴ تا عکس بیشتر بگیرند و... مدیری که ضعیف است قطعاً به این کارها نیاز دارد تا ۴ تا پیشکسوت مصاحبه و از او حمایت کنند وگرنه کسی که کارش را بلد باشد چه نیازی به حمایت فلان رسانه و فلان پیشکسوت دارد!؟ تکلیف این دسته از پیشکسوتان (که حتی دغدغه استقلال را هم ندارند) روشن است اما از آقای مدیری که در فلان رستوران یا هتل غرب تهران ۴ نفر را دور خود جمع می‌کند باید پرسید دقیقاً دنبال چه چیزی هستی؟ تا کی این صندلی مدیریت به شما وفا می‌کند؟ تا کی با این کارها قرار است بمانی و اصلاً خروجی این عکس گرفتن‌ها و... چه بوده؟ آیا غیر از این است که از سر تا پای باشگاه استقلال ضعف مدیریت می‌بارد؟ اصلاً پیشکسوتی که با یک میلیون تومان عاشق فلان مدیر می‌شود چه مشاوره‌ای می‌خواهد بدهد و کدام گره را باز می‌کند؟ البته این نیست که هیچ پیشکسوتی دلسوزی نداشته باشد اما پیشکسوت واقعی که دلش با استقلال است، مسلماً خودش را نمی‌فروشد و هر مدیری را تأیید نمی‌کند. متأسفانه بعضی از قدیمی‌های استقلال اصلاً دلسوز این تیم نیستند و طرح و ایده خاصی هم ندارند اما عده‌ای مدام آنها را دور خود جمع می‌کنند که مراسمی و عکسی بگیرند و خلاصه دور هم باشند. شک نکنید با این مدل مدیریتی مشکلی در استقلال حل نمی‌شود که هیچ، هر روز به مشکلات اضافه هم می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    اینگونه عموی حرف زدن و تعمیم یکسری رفتار ناشایست به “ همه” یا “ اکثر” پیشکسوتان، بسیار غیر حرفه ای، نا درست، نا منصفانه و مشمئز کننده ست. بسیاری از پیشکسوتان فعلی، همون افرادی هستن که وقتی پول و قرارداد در فوتبا وجود نداشت، با هر سیلی که شده صورتشون رو سرخ نگه میداشتن و برای شاد کردن هوادار و مردم توی زمین چمن از جون مایه میذاشتن. متاسفم از اینهمه کوته بینی و قدر ناشناسی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی