نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بلبشوی مالی در پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چه کسی باید جلوی این بلبشوی مالی در پرسپولیس و استقلال را بگیرد؟ نتیجه این خاصه‌خرجی‌ها همین اعتصاب‌هایی است که نمونه‌اش را دیروز در پرسپولیس دیدیم و مسلماً به زودی زود در استقلال هم شاهدش خواهیم بود. فعلاً چراغ اول را بازیکنان پرسپولیس روشن کرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که استقلالی‌ها می‌گویند توجه وزارت ورزش و... فقط به پرسپولیس است و هوای این تیم را دارند، یحیی گل‌محمدی صراحتاً به خبرنگاران گفته انگار پرسپولیس بی‌صاحب و یتیم است! مدل اختلافات آشکار یحیی با رسول‌پناه شبیه اختلافات تمام‌نشدنی فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند است که دودش صاف رفت توی چشم استقلال و بیرون هم نیامد! صد بار در همین خبرورزشی نوشتیم سعادتمند با مجیدی و اعضای هیئت مدیره استقلال با هم اختلافات زیادی دارند اما خب دوستان به‌جای حل اختلافات نوشته‌های ما را تکذیب کردند. الان هم معلوم نیست در پرسپولیس چه‌خبر است که در تمام مصاحبه‌های گل‌محمدی نیش و کنایه به رسول‌پناه دیده می‌شود و آشکارا مشخص است که مشکل طرفین به این راحتی‌ها قابل حل نیست. حتی اگر بپذیریم یحیی دست پیش را گرفته که پس نیفتد و حتی اگر بنا را بر زیاده‌خواهی او بگذاریم باز هم نمی‌توانیم از کنار ضعف مدیریت پرسپولیس بی‌تفاوت بگذریم. اینکه بازیکنان پرسپولیس هم مدام شاکی هستند و مشکل برانکو هم که حداقل تا این لحظه حل نشده است.

سؤال مهم افکار عمومی در مورد پرسپولیس و استقلال این است که وقتی بازیکنان با قراردادهای ۲، ۳ میلیاردی سال قبل اعتصاب می‌کنند، امسال مدیران باشگاه چطور می‌خواهند پاسخگوی قراردادهای ۷، ۸ میلیاردی باشند؟ چطور می‌شود که بازیکن ضعیف استقلال قراردادش ناگهان از ۲ میلیارد به ۸ میلیارد تومان می‌رسد و قرارداد آن دیگری را پاره می‌کنند تا ۲ ساله ۱۴ میلیارد ببندند؟ این قراردادهای سالی ۷، ۸ میلیارد براساس چه متر و معیاری است و چگونه توجیه می‌شود؟ آیا مدیران باشگاه‌ها از کیسه خلیفه می‌بخشند که این‌قدر راحت قراردادها را ۴ برابر می‌کنند. الان اگر شجاع خلیل‌زاده می‌گوید من دوبرابر می‌خواهم خب از نظر فنی خوب است و تعصبش را هم به پرسپولیس ثابت کرده اما آیا در همین پرسپولیس قرارداد تمام بازیکنان باید دوبرابر شود؟ واقعاً کدام آدم عاقلی می‌پذیرد قرارداد فلان مدافع استقلال که سال تا سال محروم و مصدوم است ۴برابر شود؟ چه کسی باید جلوی این بلبشوی مالی را بگیرد؟ نتیجه این خاصه‌خرجی‌ها همین اعتصاب‌هایی است که نمونه‌اش را دیروز در پرسپولیس دیدیم و مسلماً به زودی زود در استقلال هم شاهدش خواهیم بود. فعلاً چراغ اول را بازیکنان پرسپولیس روشن کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    همه مشکلات پرسپولیس از زمان رفتن برانکو شروع شد الان ۳ میلیون دلار پاداش آسیایی پرسپولیس کجاست خرج تیم کیسه شده و ۳ میلیون دلار پاداش آسیایی این فصل پرسپولیس هم خرج کیسه می شود
    • امید اس اس IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      {...} این دروغ بزرگ پاداش آسیایی تکذیب شده ولی بهتره بدونی پول ترانسفر یحیی گل به خودی رو علی موسوی در هیئت مدیره استقلال داده جالب اینجاست که در مسئله تیم پارس جم خود مدیر عاملشون 9 کرونایی های استقلال رو قبول داشت بعد توی لنگی قبول نداری درضمن از دکل سهمیه شله زرد بیا پایین چون 3 ساله طرفداراتون با طرفدارای شله زرد دعوا دارن ولی حالا رفیق شدین؟؟
    • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      لنگی نسبتا محترم ..... واقعا فکر میکنی با وجود ادمایی توی باشگاه لنگ که قالیچیه اهدایی سرمربی تیم ملی رو میپیچونند و یا مدیری ک پیراهن کت و شلوار شخصی و مصرفی خودشو به حساب باشگاه میزنه و فاکتور باشگاه میکنه ، پولشون میره به حساب باشگاه تاج کبیر آسیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مهدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      بابا لنگی ها چرا متوجه نیستید ایران تحریمه و از پاداش آسیایی خبری نیست.
    • مانی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      توهینها و پرت وپلا گویی در نوشته های طرفداران الاستقلال نشوندهنده تفاوت فرهنگی عربستانیها با فرهنگ ایرانیه
    • آنالیزور IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      بدون هیچ شک و شبه ایی میشه ، گفت که یه لنگی به معنای واقعی هستی !! استدلال و نظرت واقعا" کارشناسانه و کاملا" بر مبنای عقل یه لنگی هستش سه میلیون دلار پاداش لنگ خرج سرورت شده ؟؟؟
    • سپاهانی ام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      من سرخآبی نیستم ولی کاملا معلومه به قصد ضربه زدن به اس اسی ها این مطلب نوشته شده مطلب حقیر و سطحی یی بود
  • ناصر IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    اینو خوب اومدی داداش
  • نادی الستقلال السعودی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    کیسه قلیونی با شعار وزیر پرسپولیسی کلی باج گرفتند پول و ارز که به کیسه واریز میشه بازیکنی که تو این چند سال با کمک وزارت و داوران و......نایب قهرمان شده فقط ده به بالا قرارداد میبنده و جالبش اینجاست که هر چی قرارداد ببنده هم میگیره
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا DE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    این بدعت و شاهکار مدیریتی رو باشگاه مظلوم کیسه شروع کرد که بایک‌بازیکن درپیت ده میلیارد تمدید کرده البته مقصر فقط مدیران کیسه نبودند بلکه تقصیر کانالهای هواداری کیسه است که میخوان بازیکناشون تحت هر شرایطی و با هرقیمتی بمونند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی