برد دوباره برزیل با هت‌تریک نیمار و فرار کلمبیا از شکست در آخرین دقیقه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برزیل با برد مقابل پرو صدرنشین ماند و نبرد حساس شیلی و کلمبیا برنده نداشت.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره آمریکای‌جنوبی، برزیل باز هم با نتیجه‌ای پرگل برنده شد، اروگوئه شکست خورد و نبرد حساس شیلی و کلمبیا با تساوی خاتمه یافت.

برزیل در خانه پرو ۴ بر ۲ و با هت‌تریک نیمار برد. کاریو و تاپیا در دقایق ۶ و ۶۰ برای پرو گلزنی کردند و برای برزیل نیمار در دقایق ۲۸ (پنالتی)، ۸۳ (پنالتی) و ۹۰ و ریچارلیسون در دقیقه ۶۵ دروازه حریف را باز کردند. با این برد و با تفاضل گل بهتر نسبت به آرژانتین، برزیل با ۶ امتیاز صدرنشین ماند.

دیدار حساس شیلی و کلمبیا در آخرین دقیقه با فرار شاگردان کی‌روش از شکست همراه شد. لرما دقیقه ۷ کلمبیا را پیش انداخت، اما ویدال در دقیقه ۳۸ از روی نقطه‌پنالتی و سانچس در دقیقه ۴۲ بازی را به سود لاروخا برگرداندند. با این حال فالکائو در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد تا کلمبیا با این تساوی ۴ امتیازی شود و در رده سوم قرار بگیرد.

اما اروگوئه باخت تلخی با نتیجه ۴ بر ۲ در خانه اکوادور داشت. کاسیدو در دقیقه ۱۵، استرادا در دقایق ۴۵ و ۵۳ و پلاتا در دقیقه ۷۵ برای اکوادور گل زدند و سوارس در دقایق ۸۴ و ۹۰ (هردو از روی نقطه‌پنالتی) برای لاسلسته گل زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی