نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
۰ |
۰
سرمقاله| آشی که برای فوتبال ما پختند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آشی که توسط مدیران قبلی فدراسیون برای فوتبال ما پخته شد، چند وجب روغن داشت. آنقدر روغن داشت که متابولیسم ورزش ما را به هم ریخت و به جای تغییرات ترکیبی، تغییرات تخریبی داشت و پیکره ورزش ما را متلاشی کرد.

به گزارش خبرورزشی، اگر بگوییم ویرانی فوتبال، ورزش ما را هم ویران کرد، گزافه نگفتیم و عجیب است که مدیران ورزش ما هنوز آنقدر هوشیار نشده‌اند که باقی‌مانده آن مدیریت ضعیف و نادرست را از فدراسیون بیرون کنند تا این عده همچنان در حال سخنوری باشند و قدرتی مثال‌زدنی داشته باشند. فوتبال ما ماه‌هاست با سرپرست اداره می‌شود. سرپرستی که همه می‌دانند همچنان از رئیس دستور می‌گیرد.

روزگاری محمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال بود و وقتی بی‌سامانی باشگاه‌های بزرگ تهرانی را دید، برای هر دو تیم ساختمان خرید. حالا در این روزهای آوارگی و ویرانی پرسپولیس و استقلال، اگر فدراسیون فوتبال نمی‌تواند به داد این دو تیم برسد، به این دلیل است که اجازه نمی‌دهند فدراسیون صاحب رئیس شود. چرا کسی نیست بپرسد فیفا که به هر مورد و نامه‌ای در یک روز جواب می‌داد، چرا چند هفته است به نامه ما بعد از اصلاح اساسنامه برای برگزاری مجمع پاسخ نمی‌دهد؟ چرا کسی نیست بپرسد اگر نامه تأییدیه فیفا نمی‌آید تا فوتبال همچنان بلاتکلیف و سردرگم بماند، آیا باز هم پای «افراد قابل اطمینان فیفا» در میان است؟ آشی که گروهی از یک طایفه خاص برای فوتبال ما پخت، قابل تحمل نیست‌ اما این طایفه می‌خواهد آش را بخوریم. خوردن این‌ آش بی‌تردید مرگ به دنبال دارد؛ مرگ فوتبال. نگذارید بیماری که آن را تا مرز تنفس مصنوعی پیش بردند، به مرگ غیرطبیعی از دنیا برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی