نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
امیدوارم مسئولان دولتی به داد تیم ما برسند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان دولتی به داد تیم ما برسند. واقعاً شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و نمی‌دانیم چطور می‌توان به باشگاه کمک کرد.

به گزارش خبرورزشی، مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس، هواداران این تیم را حسابی شاکی و ناراحت کرده و آنها دغدغه‌های روزمره خود را فراموش کرده‌اند و بیش از هر چیز، نگران تیم محبوب‌شان هستند. در این میان، حسن خان‌محمدی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نیز دیدگاهی پر از نگرانی دارد.

او به خبرورزشی گفت: «من فکر می‌کنم در این سال‌ها پرسپولیس هر قدر که بیشتر توانست مقام و افتخار به دست بیاورد، مشکلات و حواشی این تیم هم بیشتر شد. این تیم دیگر باید چه‌کار می‌کرد که از انجام آن ناتوان بود؟ در چهار سال گذشته، چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام‌ حذفی و سه مرتبه صعود به نیمه ‌نهایی که دو بار آن منجر به صعود در فینال شده، افتخارات کمی برای یک تیم ایرانی با بازیکنان ایرانی نیست اما متأسفانه قدر چنین تیمی را نمی‌دانند.»

خان‌محمدی اضافه کرد: «من امیدوارم مسئولان دولتی به داد تیم ما برسند. واقعاً شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و نمی‌دانیم چطور می‌توان به باشگاه کمک کرد. در حال حاضر، پرونده برانکو ایوانکوویچ از یک‌سو و همچنین اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان از سوی دیگر، پرسپولیس را آزار می‌دهد و همه ما نگران این تیم هستیم. پرسپولیس حدود دو ماه دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند اما این وضعیتی است که برایش ساخته‌اند. من حق را به کادر فنی می‌دهم و امیدوارم مدیران باشگاه هر چه سریع‌تر فکری برای حل مشکلات کنند.»

این پیشکسوت خوشنام در نهایت گفت: «پرسپولیس شرایط بسیار سختی را تحمل می‌کند و اگر خیلی سریع به داد این تیم نرسند، ممکن است اتفاقات بدتری برایش پیش بیاید. البته در این وضعیت، باید دولت که بانی این باشگاه است، کمک کند. وزارت ورزش و سایر وزارتخانه‌ها باید پای کار بیایند تا مشکلات پرسپولیس را حل کنند. بدون شک اگر مشکلات پرسپولیس حل نشود، این شرایط در آینده بدتر خواهد شد و باید هر چه زودتر جلوی یکسری از اتفاقات ناگوار در آینده را گرفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقگو IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    شما و دیگر پیشکسوتها همراه با هوادار به اعتراض به وضع موجود تجمع کنید چگونه ان پیشی کسوتهای ال کیسه میتوانند حق خواهی کنید اما پیش کسوتهای پرسپولیس روزه سکوت
  • #بابا مسعود IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    نگران نباش می رسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی