دستمزد خوب حق فوتبالیست‌هاست اما نه بالای یکی، دو میلیارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باسابقه استقلال به خبرورزشی گفت: الان که سال آخر دولت است مدیران احتمال می‌دهند سال آخر کارشان است آنها می‌روند و بدهی‌های انباشته می‌ماند برای باشگاه!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ منصور رشیدی پیشکسوت باسابقه استقلال در خصوص شروع کار محمود فکری در این تیم گفت: ایشان از خانواده استقلال محسوب می‌شوند و از انتخابش خوشحال شدم و آرزو می‌کنم به موفقیت برسد و بتواند دل تمام استقلالی‌ها را شاد کند صد البته کار سخت است چون مدیران قبلی آنقدر افتضاح کاشته‌اند که اگر سیب‌زمینی داخل زمین می‌کاشتند نیاز همه مردم بابت سیب‌زمینی برطرف می‌شد. بخشی از بدهی‌های به جا مانده می‌تواند هوشمندانه بوده باشد و در این خصوص نهادهای نظارتی می‌توانند پیگیری کنند در هر صورت کار سختی پیش ‌روی فکری قرار دارد و به او توصیه می‌کنم از معتمدانش مشورت بگیرد و روی آن فکر کند و اگر دید به صلاح تیم است مشورت‌پذیر باشد و احساس می‌کنم فکری همکاران خوبی نظیر صمد مرفاوی و دین محمدی دارد.

سنگربان و مربی اسبق استقلال ادامه داد: امیدوارم مظلومی بتواند به تیم کمک کند، آقای نصرا... عبداللهی سرد و گرم چشیده این فوتبال است ‌و تجربیاتش می‌تواند گره‌گشا باشد فقط می‌ماند مشکلات مالی و عقیده دارم باید قبل از ثبت قراردادها تمام آنها به دقت بازنگری شوند تا اگر مورد غیر معقولی وجود دارد اصلاح شود چون شنیده‌ام مدیر قبلی قراردادهای عجیب چند میلیاردی بسته که اگر این‌طور باشد از دو ماه دیگر شاهد اعتصاب و قهر بازیکنان خواهیم بود. قراردادها باید جوری باشد که باشگاه توان پرداخت آن را داشته باشد و می‌بینیم که در این زمانه پول به عشق واقعی خیلی از ما! تبدیل شده است. رشیدی در پایان گفت: گرفتن دستمزد خوب حق فوتبالیست‌هاست اما نه قرارداد بالای یکی، دو میلیارد چون توان اقتصادی باشگاه‌های ما بیشتر از این نیست و مدیران چون اطمینان دارند در مناصب خود دوام چندانی ندارند پای هر تعهدنامه‌ای را مهر و امضا می‌کنند و به ‌خصوص الان که سال آخر دولت است مدیران احتمال می‌دهند سال آخر کارشان است آنها می‌روند و بدهی‌های انباشته می‌ماند برای باشگاه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی