نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
۷ |
۰
پیام رادوشویچ به باشگاه؛ فرق من و بشار چیست؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان کروات که در کشور خودش به سرمی‌برد، گلایه‌هایی از عدم پرداخت پاداش بردهای آسیایی داشت و شنیدیم به دست‌اندرکاران باشگاه پیام داده است: «چه فرقی بین من و بشار رسن وجود دارد؟»

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ یکی از گلایه‌های بوژیدار رادوشویچ عدم پرداخت پاداش بردهای آسیایی او بوده است. دروازه‌بان کروات که در کشور خودش به سرمی‌برد، گلایه‌هایی از این بابت داشت و شنیدیم به دست‌اندرکاران باشگاه پیام داده است: «چه فرقی بین من و بشار رسن وجود دارد؟»

بشار رسن با تأخیر به ایران آمد و ۱۲۰ هزار دلار نیز بابت مطالبات خود گرفت. او همچنین پاداش بردهای آسیایی خود را دریافت کرده است. سایر بازیکنان پرسپولیس نیز پاداش بردهای خود در لیگ قهرمانان آسیا را گرفته‌اند و در این میان فقط سر بوژیدار رادوشویچ بی‌کلاه مانده است. به نظر می‌رسد با درخشش حامد لک، باشگاه پرسپولیس پاک رادوشویچ را فراموش کرده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    شما بوقچی کیسه کش ها غصه رادو و پرسپولیس نخور بازیکنان قلیونی دریاب
  • غضنفر IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    متاسفانه در فوتبال ما خرد نه در مدیریت هست نه در اکثر کادرهای مربیگری و نه در بسیاری از هواداران یک روز رادو در حد و اندازه الیور کان بالا میره قراردادش تمدید میشه و گل سر سبد مجلس میشه یک روز چون دروازبان جدیدمون جواب داده یادمون میره بابا این هم هست بازیکن جانشین خوب و بی حاشیه! علتش کجاست؟ همون هوادار دمدمی مزاج که از رادو الیور کان و پیتر اشمایکل ساختن امروز با اومدن لک دیگه براشون مهم نیست رادو چی میشه و یا تکلیف دروازبان دوم تیم مون چیه کادر مربیان بسان مربیان کم تجربه بهمین ترتیب انگار بدشون نمیاد یه دروازبان ذخیره که چون داره ارزی حقوق میگیره و درآمد ش از مربی و بعضی بازیکنان به ریال بیشتر میشه در تیم نباشه و بره بیرون و مدیریت همیشه آشفته و درس نیاموخته که باز هم داره به راهی میره که عرب نی قبلی را انداخت همونجا هم پول سه سال رادو را به سان پول دو سال بودیمیر خواهند داد و در عین حال او را هم در اختیار نخواهند داشت و مدیر بعدی خواهد گفت: "اینم یه شاهکار دیگه از مدیران قبلی!"
  • شمسعلی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تو پیچ نیمکت سفت میکنی اون تو زمین خوب بازی میکنه.تو ایرانگردی اون بازیکن با اخلاق و خوب.
    • مجتبی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      داداش هر تیمی دوتا دروازه بان خوب و اماده لازم داره رادو هم که هر وقت اومده تو بازی کارش رو عالی انجام داده اگه یه روزی لک مصدوم شه باید چیکار کنیم فقط کافیه پنج شیش تا بازی نه رادو باشه و نه لک اونوقت قهرمانی از دست رفته
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    به نظرم پول رادو رو باید داد حتی اگه‌مورد رضایت یحیی نباشه اما گلر دوم خوبیه اگه فسخ کنه قضیه ترسناک میشه
  • امیر DE ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    اون تو زمین تاثیر داره تو رو نیمکت فرقتون اینه
  • 000 IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    قبول دارم که رادو باتوجه به نرخ دلارخیلی گرونه ولی رفتنش احتمالابه افت لک منجرمیشه بخشی ازانگیزه لک برمیگرده به بودن رادو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی