نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمود فکری: عده‌ای از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری سرمربی استقلال گفت: متاسفانه عده‌ای منافعشان در بهم ریختگی وضعیت باشگاه استقلال است و از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری درباره شرایط این تیم گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است. تمرینات با قدرت انجام می‌شود. تنها خواسته من به عنوان عضو کوچکی در استقلال این است که هواداران به تیم آرامش دهند و از هرگونه اقدامی که باشگاه و تیم را وارد چالش می‌کند، خودداری کنند.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای منافعشان در بهم ریختگی وضعیت باشگاه استقلال است و از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند و با دادن فراخوان‌هایی به دنبال برهم زدن نظم تیم ما هستید که باید با اتحاد مقابل آن‌ها بایستیم.

وی در پایان گفت: هواداران واقعی استقلال بدانند هدف ما حفظ آرامش تیم و گرفتن نتیجه است تا استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    ۱ عده ای یعنی دقیقا کی ۲ خدا رو شکر که شرایط خوبه و تمرینات با قوت انجام میشه ۳ جایگاه اصلیتون دسته سه خصوصا پس از بی اخلاقی های تاریخی اخیر.
  • غضنفر IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    عده ای هم سوار بر احساسات پاک هواداران نساجی مازندران شدند حالا هم سوار احساسات هواداران یه تیم دیگه مواظب اینا باید بود
  • نادی الکیسه السعودی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    هیچ وقت احساسات وطن فروش های آل کیسه پاک نبود و نیست
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      اون یه عده عبارتند از : ۱) پول تو جیبی بگیره و فنای فرهاد مجیدی که مث‌ اربابشون شیر فضای مجازی هستن ۲) پول تو‌جیبی بگیرای امیرمافیا که همیشه تمام سعیش رو‌ میکنه که استقلال با مربی غیر از خودش قهرمان نشه. ۳) پول تو جیبی بگیرای شوالیه ی دروغ که ایشونم همیشه سعی کرده استقلال با مدیری غیر خودش قهرمان نشه.
    • اس اسی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      لنگی به جای اینکه اینجا باشی دنبال قضیه النصر باش یه وقت شب فینال کله پا نشین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • هوادارآبی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    هوادار با فرهنگ و واقعی استقلال همیشه از فرزندان آبی پوش استقلال حمایت کرده چه پرویزخان چه امیر اردشیر چه علیمنصور چه فرهاد چه آقا مجید و الان هم محمودخان فکری اولین اصل هواداری حمایت همه جانبه از خودیهاست همه با هم یکدل و یکصدا برای موفقیت تیم فقط استقلال قهرمان قهرمان قهرمان
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    از الان بگم سمت چپ استقلال پاشنه آشیل این تیمه اگر میلیچ نیاد ! آقای فکری کمی سیاست داشته باش و گول مدیریت (دستنشانده وزیر لنگی) را نخور . سمت راست استقلال هم اگر وریا مصدوم بشه فلجه ! درضمن هافبک بازیساز توانمندی نظیر علی کریمی جایش در تیم خالیست و اگر نماند در خط هافبک نیز استقلال دچار نقصان است ! اگر قائدی را بفروشند و یا دیاباته نیاید خط حمله نیز دچار مشکلات بسیار است درضمن اگر کارت بازی مظاهری ثبت نشود در خط دروازه هم ضعف داریم ! پنجره استقلال هم احتمالا باز نمیشود زیرا وزیر دلش رضا نمیدهد ! با یه حساب سر انگشتی استقلال خیلی خیلی خیلی از لنگ حکومتی عقب است و دچار مشکلات بیشمار است ! حالا میخواهید به به و چه چه کنیم به زور و الکی ؟ استقلال وزیر و وکیل و ... ندارد که برایش امتیاز جمع کنند و آنرا حمایت کنند استقلال نان بازوی خود را میخورد و چسبیده حکومتی سوگلی نیست پس چرا واقعیت را نمی بینید و کمبود ها را مرتفع نمی کنید ؟ اگر وزیر نمی گذارد روراست به مردم بگویید و کلا از لیگ انصراف دهید لطفا... تا ۱۴۰۰ لنگ حکومتی سوگلی را قهرمان می کنند شواهد که اینگونه است
  • مسعود IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    حمید علوی تو چطور ادعای هواداری از استقلال رو آنهم چهل ساله داری و یه کامنت در طرفداری از استقلال نمیزاری!!! برو بچه خودتی!! در تمام کامنت ها با هر عنوانی به فرهاد مجیدی،امیر قلعه نوعی و فتح الله زاده می تازی. البته دلیل شو می دونم چون این سه نفر بدجوری تیم لنگ رو سوزودند!!!!! خجالت بکش لنگی بی هویت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی