نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی فنونی‌زاده: همه باید به فکری کمک کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق تیم استقلال گفت: باید به فکری کمک کنیم نه اینکه تمرکزش را به هم بزنیم. او به عنوان یک مربی جوان به اندازه کافی استرس دارد و ما نباید دستی دستی او را مضطرب کنیم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی فنونی‌زاده مدافع اسبق تیم استقلال درباره حضور کادر فنی جدید و اتفاقات مربوط به تجمعات اخیر روبه‌روی مجلس با ما همکلام شد و معتقد بود الان وقت این کارها نیست. 

آقای فنونی‌زاده! وضعیت این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خب باید گفت یک اتفاق خوب رخ داده است. قبلاً هم در برخی دوره‌ها دیده بودیم که کادر فنی استقلال متشکل از استقلالی‌های مختلف بوده و اتفاقاً نتایج خوبی هم که برای این تیم کسب شده اغلب در آن دوره‌ها بوده است. 

فرق این کادر با کادرهای دیگر چیست؟
این بچه‌ها از جنس استقلال هستند. سیروس و صمد می‌دانند استقلال چطور باید اداره شود. فکری استخوان خرد کرده این تیم است. عمو نصی و پرویز مظلومی مربیان اسبق این تیم بوده‌اند و زیر و بم کار در این محل را می‌شناسند. 

حنیف به چه کاری در کادر فنی می‌آید؟
او نزدیک‌ترین مربی به بچه‌هاست و حرف تیم را می‌فهمد؛ چیزی شبیه کریم باقری در پرسپولیس. با تیم راحت حرف می‌زند و با بازیکنان شوخی می‌کند و اگر درد و ناراحتی بین اعضای تیم باشد را می‌شنود و با محمود فکری در میان می‌گذارد. 

پس نگاه‌تان مثبت است؟
قطعاً! اصلاً برای ‌چه باید کرور کرور ارز به مربی خارجی بدهیم وقتی الان بهترین مربیان لیگ برتری اکثراً استقلالی هسستند. راحت می‌توان با جمع کردن یک تیم اینچنینی دور هم بهترین نتایج را گرفت. بازیکن‌ها هم وقتی می‌بینند یکی که در دربی گل زده و دیگری در فینال آسیا گلزنی کرده تا استقلال با همان گل قهرمان شود بالای سرشان است حرفشان را گوش می‌کنند. 

تاکتیک روز دنیا را مد نظر قرار نمی‌دهید؟
به لطف اینترنت و موبایل الان فکر می‌کنید محمود فکری یا آنالیزورهایش در استقلال نمی‌توانند اصول جدید تاکتیکی در فوتبال را ببینند و یاد بگیرند؟ قطعاً این کار را می‌کنند. هر مربی باید برای عقب نماندن از قافله این کار را انجام دهد. 

اخیراً برخی هواداران با تجمع روبه‌روی مجلس خواسته‌های‌شان را مطرح می‌کنند و به نظر می‌رسد هنوز دنبال استراماچونی هستند؟
این کارها دیگر برای الان نیست؛ این تجمعات را باید آخر فصل تشکیل می‌دادند و الان که تیم سرمربی دارد باید در آرامش به تمریناتش برسد و فردا در لیگ با قدرت حضور پیدا کند. باید به فکری کمک کنیم نه اینکه تمرکزش را به هم بزنیم. او به عنوان یک مربی جوان به اندازه کافی استرس دارد و ما نباید دستی دستی او را مضطرب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed DE ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    ولی کمی درد هوادار رو تسکین میده!
  • Amir perspolis IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    کسی که حنیف عمران زاده رو با یکی از بزرگترین بازیکنای تاریخ ایران یاغوت ایران کریم باقری مقایسه کنه سطح منطقش کاملا مشخص میشه و نباید از کل کل کردن و فحاشی کردنش با این سن و سال به پیام صادقیان تعجب کرد
    • ک ش PL ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      برادر محترم، شما یا سنتون قد نمیده یا منطقتون بهتون اجازه تفکر نمیده، بد نیست بدونین که کریم باقری وارث پیراهن ایشون در تیم ملی بود. قبل از آقا کریم، مهدی فنونی زاده سالیان سال هافبک دفاعی تیم ملی بود و بازی های خیلی خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. البته شما وقتی به اسوه های ادب و تقوایی مثل پیام صادقیان اشاره میکنید، همون بهتر که باهاتون بحث نکرد و فقط به حالتون تاسف خورد و بس!
  • لنگ حکومتی GB ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    همون رو هم که خبرناهارای گشنه لنگی اصلا انعکاس نمیدن، ولی به ۴تا لنگی که رفتن میگن طوفان سرخ ، سخته ولی خوب میشن ، همه میشناسن این درپیتها رو
    • ... IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      خیلی حالت بده. خیلی اوضات بیریخته! اونجا اگه دکتر خوب نزدیکت هست سریع مراجعه کن.
  • وزیر لونگی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    هواداران عزیز استقلالی یکی از جنایت های بزرگ که در طول تاریخ و بی سابقه بوده از سوی وزارت لونگی طی این ۵ الی ۶ سال گذشته ا رخ داده وزیر لونگی طی این ۵ سال با جعل وتقلب و عنایات داوری و انضباطی و فراهم کردن امکانات مالی و رسانه اس چندین جام اسنپی رو تقدیم لونگ کردن حالا که انسال استقلال کمی سرو سامان میخاد بگیره در حال خصوصی سازی باشگاهها سرخابی هستن... !!
    • mohammad IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      ایشالا دولت بعدی که بیاد شما هم جام اسنپی میبری .
  • کرد IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    ماشاالله دکتر متخصص بیهوشی گلهای راه دورت به عربستان1994فراموش نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی