صنعت نفت و پورموسوی‌؛ می‌توانند راه اسکوچیچ را ادامه دهند 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبادانی‌ها امیدوارند آقاسید راه اسکوچیچ را در صنعت نفت دنبال کند و برای کسب سهمیه بجنگد. به خصوص که این فصل وزارت نفت قول حمایت از صنعت نفت را داده است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ روزی که سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت انتخاب شد، آبادانی‌ها خیلی روی خوش نشان ندادند و حتی به این خاطر از علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه انتقاد کردند؛ به این دلیل که این مربی فصل قبل با وجود تلاش فراوان نتوانسته بود پارس جنوبی را در لیگ برتر نگه دارد و از سویی در فولاد هم روزهای خوبی را تجربه نکرد. البته در کارنامه مربیگری سیروس پورموسوی به روزهای خوب هم برمی‌خوریم. او به همراه استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و در قامت سرمربی هم نتایج قابل دفاعی در این تیم به دست ‌آورد. همچنین تیم ملی جوانان که قاطعانه در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها حاضر شد و به دور نهایی بازی‌ها صعود کرد.

اما این روزها شرایط کمی تغییر کرده است‌؛ کاریزمای سیروس پورموسوی سبب حضور بازیکنان بومی خوبی در ترکیب تیم شده است. بازیکنانی که در لیگ برتر بازیکنان باتجربه‌ای به‌شمار می‌روند و شاید از همه مهمتر اینکه بومی هستند. نمونه‌اش حسن بیت‌سعید. یا حسین ساکی که قبول کرد دوباره به صنعت نفت برگردد. حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، علی عبدا...‌زاده، حکیم نصاری و... از دیگر بازیکنانی هستند که در روزهای اخیر به صنعت نفت ملحق شده‌اند. از سویی و با تدبیر سیروس پورموسوی و برای اینکه تیم در آینده همانند این فصل به یک‌باره خالی از بازیکن نشود، چند بازیکن جوان به‌خصوص بازیکنان تیم ملی جوانان هم آبادانی شده‌اند. نمونه‌اش زواره‌ای که در تیم سایپا عضویت داشت. با این شیوه یارگیری آبادانی‌ها به صنعت نفت و سیروس پورموسوی امیدوار شده‌اند. به خصوص که تیم در اولین بازی دوستانه خود در تهران موفق به شکست تیم مس رفسنجان شد. از دیگر اقدامات این مربی که منجر به تحسین او از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت شد اضافه کردن یک دستیار باتجربه به کادر فنی تیم بود. امیرحسین پیروانی که پیش‌تر سرمربی تیم ملی جوانان و امید بود و در چند تیم لیگ برتری از جمله تراکتور حضور داشته و می‌تواند کمک خوبی برای سیروس پورموسوی باشد. البته او در تیم‌های گذشته‌اش حتی از مربی خارجی در کنار خود بهره می‌برد و این نشان می‌دهد یکی از استراتژی‌هایش در مربیگری بهره‌گیری از دستیار قوی است. 

حالا آبادانی‌ها امیدوارند آقاسید راه اسکوچیچ را در صنعت نفت دنبال کند و برای کسب سهمیه بجنگد. به خصوص که این فصل وزارت نفت قول حمایت از صنعت نفت را داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی