نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱
نیمکت‌نشینی مهدی طارمی مقابل شاگردان پپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه مارکا ترکیب احتمال تیم پورتو در بازی با منچسترسیتی را منتشر کرد که بر این اساس مهدی طارمی مهاجم ایرانی نیمکت‌نشین است.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ رقابت‌های هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان اروپا از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود. در این گروه و از ساعت ۲۲:۳۰، تیم پورتو پرتغال میهمان منچسترسیتی انگلیس است. پورتو امروز در حالی عازم منچستر شد که نام مهدی طارمی در لیست بازیکنان این تیم برای بازی قرار داشت.

نشریه مارکا اسپانیا در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان اروپا گزارشی از وضعیت تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها و ترکیب احتمالی آنها منتشر کرده است. این نشریه در بخش مربوط به پورتو، نوشت: «پورتو فصل گذشته قهرمان لیگ پرتغال شد و بعد از یک سال غیبت، به لیگ قهرمانان بازگشت. اوانیلسون، طارمی، تونی مارتینز، فیلیپه اندرسون و سار به عنوان برجسته‌ترین بازیکنان به تیم سرخیو کونسیسائو پیوستند با این حال آنها با جدایی الکس تلس، فابیو سیلوا، دنیلو پری را و زی لوئیس توانمندی زیادی را از دست داده‌اند؛ چیزی که آنها را ضعیف کرده است.»

این نشریه همچنین ترکیب اصلی و احتمالی پورتو را منتشر کرده که مهدی طارمی در ترکیب اصلی جایی ندارد و نیمکت نشین است.

مارکا برای خط دفاع و هافبک پورتو سه ستاره (از پنج ستاره) و برای خط حمله این تیم پرتغالی دو ستاره تعیین کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    از اونجا پپ احتمالا کار پورتو رو تو نیمه اول تموم میکنه احتمالش زیاده که مهدی از شروع نیمه دوم بیاد تو و امیدوارم واش به گلزنی هم باز بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی