نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده است که خود را در آینه برانداز کنید و از دیدن شکم بزرگ‌تان تاسف بخورید؟ یا آیا تا به حال در جمعی حضور داشته‌اید که به خاطر اندام چاق‌تان مورد تمسخر قرار گرفته و در نهایت با گریه و ناراحتی آن جا را ترک کرده باشید؟

 تا حالا برای‌تان پیش آمده است که نتوانید لباس‌های زیبایی که در ویترین فروشگاه‌ها می بینید را بپوشید؟ به جرات می‌توان گفت که حداقل یک بار برای اکثر افراد چاق این مشکلات پیش آمده است.

بعضی از شما با رخ دادن همچین مسائلی و یا قرار گرفتن در این چنین موقعیت‌هایی، خودباوری خود را از دست داده و به انزوا کشیده شدید، تمام درها را به روی خود بسته‌اید و در تنهایی مشغول خوردن تننقلات برای کم شدن استرس‌تان شده‌اید. اما آیا واقعا این انتخاب درستی است؟! فرار کردن اصلا گزینه درستی نیست. شما باید با واقعیت پیش روی‌تان مواجه شوید و آن را قبول کنید.

اما برخی از شما، با قرار گرفتن در وضعیت‌های فوق و یا حتی بدتر از آن، به خود آمده و شروع به درمان چاقی خود می‌کنید. تصمیم می‌گیرید تا سبک زندگی‌تان را عوض کنید و گرفتن یک رژیم غذایی سالم را برای بهتر شدن وضعیت‌تان آغاز کنید. با اراده و عزم راسخ پا در این راه پر فراز و نشیب می‌گذارید و بعد از طی مدتی به نتیجه دل‌خواه،  تناسب اندام و اعتماد به نفس می‌رسید. دوباره در آن جمع‌ها حضور پیدا می‌کنید و اراده خود برای درمان چاقی را به رخ تمسخرکنندگان می‌کشانید، حتی امکان دارد از آن‌ها به خاطر انتقادی که از شما  کردند، تشکر کنید، زیرا آن‌ها باعث شدند تا شعله لاغر شدن در شما گُر بگیرد.  حال انتخاب با شماست که فرار کنید و یا با اراده قدم در راه لاغری شکم و پهلو های خود بگذارید! اما چگونه باید برای لاغری اقدام کنید؟

تناسب اندام با سبک زندگی جدید

سبک زندگی جدید یعنی شما تصمیم می‌گیرید تا اشتباهات و عادت‌های نادرستی که باعث چاقی و اضافه وزن‌تان می‌شوند را کنار بگذارید. اگر غذاهای چرب می‌خوردید، بیش از اندازه فست فود مصرف می‌کنید و یا با خوردن شیرینی‌ها اشتهای خود را بالا می‌برید و دوباره شروع به خوردن غذاها و تننقلات می‌کنید، باید گفت که کاملا مسیر اشتباهی را در پیش گرفته‌اید. تمام این‌ها نمونه‌هایی از عادات بد و سبک زندگی ناسالم است که باید جایگزین یک تصمیم درست شوند. شما باید یک رژیم غذایی سالم و عادت‌های غذایی مناسب را برای داشتن سبک زندگی جدید و سلامتی خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برنامه غذایی سالم یعنی رژیمی که در آن با سختی و گرسنگی کشیدن رو به رو نشوید. شما باید در رژیم خود احساس راحتی داشته و باید تمام گروه‌های مواد غذایی را  در کنار هم مصرف کنید، آن هم به دور از داشتن استرس. استرس را می‌توانیم مادر چاقی و تمام بیماری‌ها در نظر بگیریم. اضطراب و استرس باعث می‌شود تا میل شما برای خوردن غذاها و خوراکی‌ها بالا برود. با نگاهی به شکم خود می‌توانید دریابید که این چربی‌ها و کالری‌های اضافه دریافتی به کجا می‌رود! پس رژیم لاغری شما باید علاوه بر درمان چاقی باعث آرامش شما نیز شود.

از سوی دیگر، رژیم شما نباید خسته‌کننده باشد. شما باید بدانید که فرآیند لاغری زمان‌بر است و باید برای پیروزی، تا اتمام کار و رسیدن به نتیجه اراده آهنینی خود را حفظ کنید. اما چرا دل‌زده و خسته می‌شوید؟ دلیل آن را می‌توان یکنواختی برنامه غذایی گفت. در رژیم غذایی باید تمام مواد را مصرف کنید تا احساس خستگی، اجبار و گرسنگی نداشته باشید. همچنین برنامه غذایی شما زمانی موثر است که باعث تثبیت وزن شما شود. پس در هنگام انتخاب رژیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشید. در مجموع، می‌توان گفت که رژیم غذایی وقتی جزئی از سبک زندگی روزمره شما می‌گردد، که با کاهش وزن و تثبیت آن، به شما احساس رژیم گرفتن ندهد.

دیگر گرفتن رژیم لاغری کار سختی نخواهد بود

درمان چاقی به واسطه داشتن برنامه غذایی اصولی چیزی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند. حتی بعضی از افراد به دنبال رژیم لاغری می‌گردند تا فقط با آن و بدون حتی دقیقه‌ای ورزش وزن کم کنند. بدون شک هنگامی که به دنبال یک رژیم غذایی لاغری هستید با تیترهای جذابی مانند لاغری سریع در فلان مدت کم مواجه می‌شوید، باید بگوییم که حسابی مواظب این تبلیغات فریبنده باشید. رژیم لاغری سریع فقط جهنمی است که باعث می‌شود در مدت زمان کم و با کشیدن گرسنگی زیاد لاغر شوید. آیا واقعا ارزش دارد تا این همه سختی را به جان بخرید و فقط یک نتیجه چند ماه ببینید؟! و حتی بالاتر آن، به سلامتی خودتان ضرر بزنید؟! اما چه رژیمی را می‌توان یافت که این چنین ویژگی‌هایی را دارا باشد؟

من و رژیم، هر آن‌چه که شما از یک برنامه غذایی لاغری انتظار داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این رژیم خبری از سختی کشیدن و گرسنگی حتی برای لحظه‌ای نیست. در این رژیم با مصرف تمام مواد غذایی کاهش وزن را تجربه خواهید کرد، آن هم بدون دقیقه‌ای انجام فعالیت ورزشی. نکته مهم در وب سایت من و رژیم لاغری اصولی شما به همراه تثبیت وزن است. با عمل به دستورهای ذکر شده در برنامه غذایی که دریافت می‌کنید هم لاغر می‌شوید و هم لاغر می‌مانید. از طرف دیگر، لازم نیست تا مدت زیادی منتظر بمانید تا وقت ملاقات با دکتر را از منشی بگیرید. تنها کافی است برای دریافت رژیم غذایی کاهش وزن به سایت من و رژیم مراجعه کنید و با ثبت اطلاعات خواسته شده، برنامه غذایی خود را دریافت کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی