نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
۷ |
۰
محمد نادری در پرسپولیس می‌ماند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌ماند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد نادری در روزهای اخیر مذاکرات زیادی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم انجام داده است.

البته این بازیکن در طول چند وقت اخیر به جز پیشنهاد از سرخ پوشان برای تمدید قرارداد مذاکراتی هم با مدیران استقلال و حتی تراکتور انجام داده بود اما در نهایت به نظر می‌رسد با رفع موانع موجود نادری فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی می‌ماند.

شنیده می‌شود مدیران  پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری و دریافت رضایت‌نامه این بازیکن با باشگاه کورتریک بلژیک به توافق کامل رسیده‌اند. وی در یکی دو روز آتی  قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها به دنبال  از دست دادن شجاع خلیل‌زاده قصد دارند با حفظ محمد نادری و تلاش برای متقاعد کردن یحیی گل‌محمدی برای ادامه حضور محمد انصاری، می‌خواهند همچنان استحکام خط دفاعی این تیم را حفظ کنند تا در طول فصل از این لحاظ با مشکل مواجه نشوند.

به هر حال به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بشار رسن هم فردا به تهران می‌آید و همچنین حفظ نادری تمرینات پرسپولیس در هفته آینده با نفرات کامل‌تری برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید DE ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    اون استقلالیا ک از محمد نادری تعریف می کردن کجان ؟؟؟ خخخ الان متوهما میان میگن همون بهتر که نیومد
    • فرشاد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      حمید جان اکثر استقلالیا با وجود ملیچ و زکیپور اصلن دوس نداشتن این بازیکن پول پرست رو که با اسم استقلال بازار گرمی میکرد بیاد استقلال،مبارک خودتون باشه
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    امسال هم قهرمانیم....
    • ابرام US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      ====چپ ما پر شده ٬ چپ رو ولی طرفی نمی بندد =========== کَکِ ما کِی گزد اما٬ تن آنها ست می لرزد=================== =======نشسته قا پ ما برجا ی و بسته نقش زیبایی =========== طرف آورده بز٬ ما را دو نقش هم باز می بندد========= =====نشسته هر دو قا پش نقش و غافل از سَری باشد=========که میلغزد چو می چرخد٬ خری دیگر که می بندد *** ========== ======================================================================== *** اصطلا حاََ سه پلشک را اینگونه سه قاپ بازان کهنه کار با آب و تاب تعریف می کنند . +++ خر و اسب یکی از ۴حا لت قاپ است که در شرایط متفاوت به سه پلشک می انجامد .
  • 000 IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    ازنظرمن اصلاخبرخوبی نبود پرسپولیس به این بی تعصب نیازی نداره
  • عبدالکریم IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    چقدر بوی دماغ سوخته میاد!!!
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    مال بد بیخ ریش صاحبش..اینم فکر کرده کی هست..اومد پرسپولیس گنده شده حالا دم در اورده..بعدا میعهمه چه اشتباهی کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی