انتقاد تند جرارد پیکه از مدیران باشگاه بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا به شدت علیه تصمیم‌های رئیس باشگاه موضع گرفت.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ جرارد پیکه مدافع کهنه کار بارسلونا در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل از جوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه انتقاد کرد.

مدافع باتجربه بارسلونا گفت: «رابطه من با بارتومئو رئیس باشگاه می‌توانست بسیار صمیمانه باشد،اما این مایه شرمساری است که باشگاه مبالغ قابل توجهی را صرف انتقاد و تخریب بازیکنان فعلی و پیشین بارسا در شبکه‌های اجتماعی کرده است. خوام ماسفرر (مشاور بارتومئو) هنوز کارمند باشگاه است و این به بارسا ضربه می‌زند.روشی که باشگاه در زمینه کاهش دستمزدها در پیش گرفت، ایده‌آل نبود و ما از رفتاری که صورت گرفت، خوشحال نیستیم.دلیل اینکه قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم این بود که این باشگاه به‌عنوان بازیکن همه چیز به من داده است. اخراج والورده در وسط فصل آن هم در شرایطی که دو فصل گذشته تیم را به قهرمانی لالیگا رساند و تیمش صدرنشین لیگ بود، تصمیم منطقی به نظر نمی‌رسید.»

پیکه درباره مسائل پیرامون لیونل مسی هم اظهار داشت: «زمانی که مسی هم خواهان ترک بارسا بود به بارتومئو گفتم که نوکمپ باید نام او را با خود یدک بکشد. مسی شایسته همه چیز است. تا یک سال دیگر افراد جدیدی مدیریت باشگاه را برعهده خواهند گرفت و کسی که مدیریت باشگاه را برعهده می گیرد موظف است تا شرایط را برای ماندن بازیکنی که ۱۶ سال در این تیم بوده، فراهم کند. واقعاً تعجب می‌کنم که چرا افرادی مانند گواردیولا، ژاوی، پویول و والدس که در باشگاه بارسا تاریخ‌سازی کرده‌اند، در این باشگاه پستی ندارند.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی