شاهین بیانی: محمد نادری از چالش استقلالی شدن سربلند بیرون می‌آید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: برخی بازیکنان از این تیم به تیم دیگر می‌روند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، خیلی‌ها بودند مانند فرزاد آشوبی یا میثم بائو که بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل این کار را کردند و اتفاقی هم برای شان رخ نداد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شاهین بیانی درباره حضور یکی از مدافعان تیم پرسپولیس در تیم استقلال با ما همکلام شد. او که از مدافعان باسابقه استقلال و کاپیتان این تیم در دهه ۶۰ بوده درباره وضعیت این روزهای استقلال هم حرف زد.

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟
بله! کادر فنی جدید که همه از باتجربه های مربیگری و بازی در استقلال هستند روی تیم کار می‌کنند و امیدوارم که این وضعیت بتواند در نهایت به موفقیت تیم در این فصل بیانجامد. 

محمد نادری هم که به استقلال پیوست! این جابجایی را چطور می بینید؟
خب این بحث از دو منظر قابل بررسی است. اول اینکه یک بازیکن در خط دفاعی جذب شده که در چپ بازی می‌کند. نادری در پرسپولیس همواره جزو خوب‌های این تیم بود که هم دفاع می‌کرد و هم نفوذ به جلو داشت.

این حضور می تواند به منزله خروج میلیچ از استقلال تلقی شود؟
این را باید از فکری بپرسید. تا جایی که از تیم خبر دارم فکری میلیچ را هم خواسته و مددی هم گفته او را حفظ می‌کنیم. با این وجود فکر می‌کنم اگر هر دو باشند خیلی بهتر است چون در این صورت چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل می‌شود.

چطور؟
وقتی نادری در دفاع چی بازی کند استقلال می تواند میلیچ را در هافبک چپ بازی بدهد. میلیچ هم نشان داده که در نفوذ به محوطه ۱۸ قدم حریف دارای قابلیت‌های زیادی است و می تواند جناح چپ را هم مانند سمت دیگر که وریا هست تقویت کنند. این یعنی ضریب موفقیت تیم بیشتر از قبل می شود. 

حضور یک پرسپولیسی در استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟
خب این هم شرایط خاص خودش را دارد. قبل از هر چیز به خود بازیکن بستگی دارد که با مردم چطور روبرو شود. برخی بازیکنان از این تیم به تیم دیگر می‌روند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. خیلی‌ها بودند مانند فرزاد آشوبی یا میثم بائو که بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل این کار را کردند و اتفاقی هم برای شان رخ نداد. اینها به خود بازیکنان ربط دارد.

فکر می کنید نادری از پس این چالش بربیاید؟
قطعا! او بازیکنی است که سرش در کار خودش است و کاری به این مسایل ندارد و می‌تواند به راحتی با این موضوع کنار بیاید. بیشتر بازیکنانی دچار دردسر می شوند که حواشی زیادی دارند.

از اوضاع استقلال خبر دارید؟
این وقفه یک هفته ای باعث می‌شود که استقلال در شرایط بهتری به مسابقات وارد شود و کادر فنی با شناخت بیشتری نسبت به تیم و نفرات آنها را روانه مسابقات کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    اتفاقا محمد نادری هم از اون دست بازیکناس که خیلی حساسیت برانگیز نیست و حاشیه چندانی براش درست نمیشه.همه پرسپولیسیا میدونن که اگه توی تیم میموند، احتمال ذخیره شدنش خیلی زیاد بود. شاید هر کدوم از ما هم جای محمد نادری بودیم، همین کارو می کردیم
  • 000 US ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    اشتباه میفرماییدآقاشاهین تاحالاکسی نبوده پرسپولیس رادوربزنه وسربلندباشه شایددوتابازی خوب بازی کنه ولی عاقبت بخیرنخواهدشد یعنی تاریخ چنین چیزی نشون نداده یک نفرنشان بده که پرسپولیس رادورزده باشه وعاقیبت بخیرشده باشه گنده شون هاشمی نسب بود دیگه نهپرسپولیس یها آدم حسابش می کنندنه کیسه دوستان
  • 6 IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    خيلي خوشحالند از اينكه از ما بازيكن گرفتند ولي عكس اين موضوع هيچ پرسپوليسي رو خوشحال نميكنه كه هيچ بلكه ناراحت هم ميشيم! ما كجا و بازيكن گرفتن از تيم بي جام كجا؟؟
    • .،. IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      شما خودتون نادری رو از کجا گرفتید؟؟؟؟ از کورتریک که داشت اونجا فیکس بازی می کرد و حالا یه تیم بی ریشه ایرانی دیگه مث پرسپولیس اومد آینده نادری رو خراب کرد همش از زمانی شروع شد که مدیرای عقده ای مث ایرج عرب تو فوتبال ما اومدن و آینده لژیونر هایی که برای فوتبال ایران مثل الماس هستن رو خراب کرد برا اون تیمایی که نمیزارن یه لژیونر تو اروپا پیشرفت کنه متاسفم
    • 000 US ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      آقای ... نادری توکورتریک فیکس بازی میکرد؟ کی اینو گفته؟حتی سم دقیقه بازی رسمی توکورتریک نداشت ماآدمش کردیم .توپرسپولیس بود که چهره شد اطلاعاتت راازکجامیاری؟
    • احسان IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      سه تا از بازيهايي كه نادري توي كوتريك جزء هجدتا بوده رو نام ببر??!!!فيكس بودنش ييشكش!!!!!!
    • .،. IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      تو همه بازیاش فیکس بود شما چی میگید وقتی هیچی از فوتبال اروپا نمیدونید اظهار فضل نکنید در حدی خوب بود که بازیکن کلیدی کورتریک بود حتی داشت لینک میشد به باشگاه های بهتر مث اندرلخت و..‌‌ که تیمای بخیل داخلی آیندشو خراب کردن ضمنا پس فردا تو جام جهانی جلو تیمای مزخرف آفریقایی میخوریم و بعد میبینیم بازیکنای همونا تو تیمای تاپ هستن ولی بازیکنای ما تو لنگ و کیسه و.... و بعد امثال شما اولین نفرایی هستید که میگید چرا بازیکن تو تیم خوب نداریم! فقط امیدوارم بازیکنایی مث شایان خادمی و امیر علی درزی و دنیس اکرت و نوید ناصری نیان ایران و تو اروپا به کارشون ادامه بدن وگرنه همون چنتا لژیونری که امید داریم برن تیمای خوب به فنا میرن
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    نادری با سر افتاد تو چاله باید دنبال چالشه سربلند بیرون اومدن از چاله باشه
  • محمدطاها IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    هایجک استقلال از اردوگاه سرخ..عااالی شد به این میگن خرید خوب، محمد نادری یه بازیکن کاملا بی حاشیه و در خدمت تیمه..صد درصد تو استقلال موفق میشه و خوش میدرخشه.. بازیکن عااالی ، سرعتی، باهوش تعصبش رو تو بازی نشون میده و میره تو دل هوادارای استقلال بیخیااال گذشته..میلیچ و نادری میتونن چپ استقلال رو واسه حریفان تبدیل به کابوس کنند..
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    همین ک اومده تو تیم شما سرافکنده تر شده سربلندی اش پیش کش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی