نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرسپولیس – سایپا؛ از سرانجام خوش تا سرآغازی دوباره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ بیستم در حالی از ۱۶ آبان ماه آغاز می‌شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی به عنوان قهرمان ۴ دوره گذشته این مسابقات باید در هفته اول به عنوان میهمان به مصاف سایپا بروند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم پرسپولیس هفته آخر لیگ نوزدهم هم به مصاف سایپا رفت؛ آن‌ها در هفته سی‌ام فصل گذشته با نتیجه ۳ بر صفر با گل‌های امیری، اوساگونا و علیپور شاگردان ابراهیم صادقی را شکست دادند و حالا با گذشت ۷۳ روز دوباره باید به مصاف این تیم بروند.

این برد قهرمانانه در حالی در کارنامه شاگردان گل‌محمدی به ثبت رسید که آنها در هفته بیست و ششم و با کسب برد مقابل تیم نفت مسجد سلیمان قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده بودند؛ در همین راستا در بازی دو تیم در هفته سی‌ام قابی ماندگار رقم خورد. پیش از شروع بازی، سایپایی‌ها برای پرسپولیس که قهرمانی زودهنگام فصل نوزدهم را از آن خود کرده، تونل افتخار تشکیل دادند که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

نکته جالب دیگری از این دیدار این بود که آرمان رمضانی، بازیکن کنونی پرسپولیس که فصل گذشته در سایپا توپ می‌زد در این بازی و در روز غیبت روزبه شاه‌علیدوست به عنوان کاپیتان تیمش در زمین حاضر شده بود.

از ۳۰ مرداد تا امروز، خیلی چیزها برای دو تیم عوض شده؛ رمضانی به پرسپولیس آمده، علیپور و اوساگونا که در بازی گذشته گلزنی کردند از جمع سرخپوشان جدا شدند و شاگردان گل‌محمدی در رقابت‌هایی نفس گیر، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.

گفتنی است که دو تیم برای سی و نهمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که به عنوان آغاز در لیگ برتر، نتیجه آن برای‌شان بسیار مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جوان ایرانی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    پرسپولیس بزرگ همیشه در بدترین وضعیت ها کارهای بزرگ و نشدنی را شدنی کرده است. قطعا وضعیت سخت امروز پرسپولیس را همه می دانند. اما همه آن خاطره بزرگ ملبورن که شما و عابدزاده و علی دایی و خداداد و خاکپور و سعداوی و شاهرودی و پاشازاده و باقری و تهامی و استاد اسدی و استیلی و مهدوی کیا در کریکت گراند خلق کرده اید را فراموش نکرده اند. این خاصیت قهرمانان ایرانی است که در شرایط سخت کارهای بزرگ می کنند. هیچکدام از اینها دلیلی بر پذیرش و توجیهی برای بی کفایتی برخی مدیران نیست. امروز پرسپولیس و فردا استقلال و سپاهان و تراکتورسازی و فولاد و... همه این تیم ها در صورت حضور در میادین بین المللی نماینده ایران عزیز هستند و باید حمایت شوند. اما بازیکنان خاطره ساز فعلی فقط به قهرمانی و حضور در جام باشگاههای جهان فکر کنند. قطعا حضور پرسپولیس در این سطح از بازیها عیار بیشتری کسب کرده و بازیکنان فعلی پرسپولیس در مقابل رسانه های جهانی محک می خورند. قهرمانی یک هدیه دو طرفه برای بازیکنان و مردم عزیز ایران خواهد بود. چنین فرصتی ممکن است سالها و سالها نصیب هیچ بازیکنی نشوند. بازیکنان پرسپولیس فارغ از همه این شرای
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    روزای خوشمون دوباره شروع میشه..این روزای بدم میگذره فقط ببینید پرسپولیس با چه قدرتی وارد مسابقات میشه..عشقم پرسپولیس فقط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی