نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
توضیحات وکیل پرسپولیس درباره پرونده عیسی آل‌کثیر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل باشگاه پرسپولیس جزئیات لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل‌کثیر را تشریح کرد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ باشگاه پرسپولیس روز جمعه لایحه دفاعی خود در پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر را به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا پرونده محرومیت ۶ ماهه مهاجم پرسپولیس در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.

امیر ساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس، درباره جزئیات لایحه دفاعی ارسال شده از سوی باشگاه پرسپولیس تشریح کرد: تمامی ملاحظات، دفاعیات و مستندات که در شبکه اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی می‌بینیم که آل‌کثیر مصاحبه‌هایی داشته و درباره ارتباط عمیق عاطفی‌اش با برادرزاده‌اش صحبت کرده و شادی گل‌هایش را به او تقدیم می‌کند، یا شادی‌ گل‌ سال‌های قبل او، همه و همه مستنداتی است در همان ابتدا و در کشور قطر که AFC آل‌کثیر را دعوت کرد تا توضیحاتی را در مورد شادی گل‌اش ارائه دهد، تمام این ملاحظات آنجا مطرح شد. در رأی نهایی AFC نیز که ۶ ماه این بازیکن را محروم کرد، به تمام این مستندات اشاره شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که تمام این مستندات را در نظر گرفته اما به نظرش شادی گل آل‌کثیر نژادپرستانه بوده و این بازیکن محروم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این موضوع، ما الان سعی کردیم کاملا در فضای تحلیل حقوقی، استدلال‌های خوبی به مستندات اضافه کنیم و ضمن اینکه مستندات خودمان را در مورد انگیزه‌های غیر نژادپرستانه آل‌کثیر، با عکس‌ها، فیلم و سایر موارد تکمیل کنیم. به هر حال رویکرد لایحه ما بسیار حقوقی و فنی شده است. حتی به نظریه‌های حقوقی هم در این لایحه خیلی توجه شد. از طرفی هم سعی کردیم کار قوی حقوقی را ارائه دهیم. علیرغم اینکه متن رأی AFC حدود ۱۰ صفحه بود، مجموعه لایحه ما بالای ۵۰ الی ۶۰ صفحه شد. ما سعی کردیم این موضوع را تحلیل حقوقی کنیم، به امید اینکه نگاه کمیته استیناف هم مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.

وکیل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه زمانی حکم کمیته استیناف در این پرونده اعلام خواهد شد، گفت: من پاسخ مشخصی برای این موضوع ندارم، چون در مقررات مهلت معینی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است اما پیش‌بینی شخصی من این است که صدور رأی بیش از یک ماه طول نکشد. حتی ممکن است تا یک هفته یا ۱۰ روز آینده این حکم صادر شود. این موضوع بستگی به این دارد که چه زمانی جلسه کمیته استیناف تشکیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    خیلی بعیده از پس AFC که دست عربستان و قطر و از همه بدتر شیخ سلمان بحرینی هست بر بیاییم باید کار رو به FIFA و CAS بکشونید درضمن امیری هم فراموش نشه
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    بیچاره ال کثیر بیچاره پرسپولیس بیچاره طرفدارا که حقمونو الکی میخورن و ظلم میکنن..تنها مشکلمون اینکه ما عرب نیستیم ایرانی هستیم.البته ببخشید مشکل ای اف سی اینه وگرنه ما با افتخار ایرانی هستیم
  • Amir perspolis IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    هيجوقت اين كامنت یادم نمیره: خوب حالا که با اطلاع رسانی به موقع و کامنت های زیادمون باعث محرومیت ۶ ماهه بازیکن پیروزی شدیم وقتشه ای اف سی و باشگاه النصر رو در جریان تخلف در ثبت قرارداد هاشون قرار بدیم، همگی این کامنت منو که در ادامه میزارم کپی کنین و پشت سر هم بزارین!!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      امیر خان من از کار اون استقلالی نماها و زنوزی چی های گاوآهنی در نوشتن این مدل کامنتها حمایت نمی کنم ولی چه خوبه ادم یک سوزن به خودش بزنه هزار جوالدوز به بقیه!!!همین طرفداران تیم مورد علاقه جنابعالی نبودند در موضوع قرارداد استراماپولی زیر پیج ترامپ می نوشتند اینها دارند تحریم ها را دور می زنند!!؟؟
    • ارتش سرخ IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      چی میگی داداش منظورت و نمیفهمم
    • مجهول الهویه IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      خوشحالی از شکست رقیب یک حس کاملا طبیعی است. خب آزارنده است ولی عادیه. مثل هوادارای الهلال که کیک درست کردن با لوگوی پرسپولیس. اما متاسفانه هواداران رقیب این حس رو با شیطنت و بی اخلاقی اشتباه گرفتن . من فکر کنم این تبدیل به یک ننگ تاریخی بشه که اصلا نمیدونم تا حالا تا این حد سابقه داشته یا نه. وقتی کسایی که در این اقدام غیراخلاقی دست داشتند یا این که راضی و خوشحال از این مورد بودن، وقتی سن و تجربهشون بالا بره یا به هر دلیلی متحول بشن و به نادرستی کار پی ببرن چی میخوان جواب خودشونو بدن. اگه دو روز دیگه بجه شون بفهمه پدرشون چی کار کرده چی؟ باز اگه واقعا تخلفی بود و ال کثیر توهین کرده بود یا بازیکنها غیرقانونی بودن باز مسئله قابل توجیه بود ولی یک جوون ساده دل بی آلابش روستایی چکار به نژاد شرقی داره؟ اصلا توی ذهنش این مسئله میگنجه؟ حالا فکر کنید پرسپولیس میباخت این مطابق با شعار fair play بود؟! اصلا جه فایده داشت؟ بخصوص که خیلی از این هوادارها در نام کاربریشون فوتبال پاک قرار میدن و از فوتبال پاک دم میزنن . ای کاش به موقع خوب و بد و ازهم تشخیص بدیم وقتی دیر بشه خیلی چیزها قابل جبران نیست.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      بله پرسپولیس حسود خیلی داره ! نمی دونم چرا ولی چرا بعد از هرموفقیت باید یک شوک بزرگ بهمون وارد بشه ! این پرسپولیس سه ساله دارن به شدت بهش ضربه می زنند یادمه‌ توی تلویزیون می گفتند عامل موفقیت پرسپولیس برانکویه پایان فصل برانکو می ره سال بعدش دوباره پرسپولیس قهرمان شد با وجود اینکه کالدرون هم وسط فصل رفت و یحیی اومد اومدند گفتند عامل موفقیت پرسپولیس ثباته جالبه ترابی و علیپور همین سال جداشدند ! استقلالیها گفتند بابا مسعود توی آسیا نیست تیمشون حذف شد پرسپولیسی که هیچ کس امید به موفقیتش نداشت از استقلال جلو زد رفتند کامنت زدند به دروغ عیسی حرکت نژاد پرستی انجام داده محروم شد بردیم النصر رو اشک شوق ریختیم اما دوباره کامنت و ادعای دروغ بازیکن غیرقانونی ! اون تموم شد شجاع رفت ! رسول پناه با بولدوزر از روی تیم پرسپولیس رد شد و تیم رو برد توی بحران دوباره همه نا امیدیم ولی خدا کنه خدا به دل این هواداران بیچاره نگاه کنه خدایا هیچی نداریم نه مدیریت شرق آسیایی نه پول نه حمایت داخلی هیچی! فقط به دل هوادار بیچاره پرسپولیس که خون دل خورد نگاه کن و دوماه دیگه ما رو با قهرمانی آسیا خوشحال کن !
    • Amir perspolis IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      تتلیتی چرا حرف الکی میزنی؟؟؟ هوادارای پرسپولیس رفتن زیر پیج ترامپ!!! وجدانن خودتو به... زدی یا مارو .. فرض کردی؟؟؟ هوادار پرسپولیس بره زیر پست ترامپ کامنت بزاره یا توییت کنه؟؟؟؟ اونوقت فقط شما دیدی و ما کور بودیم ندیدیم؟؟؟ با این حرفا امکان نداره کسی بتونه حرکت شنیع اون عده از استقلالیا رو توجیه کنه مطمئن باش، من نمیگم از شکست پرسپولیس خوشحال نشین چون دست من نیست ولی انقد مرد باشین همه چی رو تو میدان مسابقه تموم کنید نه بازی رو که باختین برین آمار بدین!!! فقط یکی به من بگه اگه استقلالیا (البته اونایی که همچین کاری کردن) دنبال عدالت هستن پ چرا همون دور گروهی نرفتن آمار بدن؟؟؟ فینالیست شدن سوزش داشت هرکی میگه تداشت فقط به همین موضوع فک کنه که چرا تا قبل از فینال آمار ندادن تاسی ها!!!
    • Amir perspolisi IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      ستاره گان سرخ ایران و آسیا کامنت آخرت بیست بود عینه خودت ❤❤
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      امیر از کامنتهای استقلالی ها تو همین پیج که به شدت از راپورت هوادارن تیم شما زیر پیج ترامپ علیه استراماپولی گله مند بودند فهمیدم
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    همون اول هم من با یک مثال حقوقی توضیح دادم که برخی تخلفات صرف انجامشون موجب محرومیت هست و قصد و نیت در انجام اون چندان مهم نیست مثلا اگه شخصی با علم به عدم شنا بلد بودن دیگری وی را از روی شوخی به استخر پرت کنه این فرد با وجود اینکه قصد قتل نداشته و کارش شوخی بوده منتها مرتکب قتل عمد شده عین همین نظر من را کنفدراسیون فوتبال عربستان و حومه منعکس کرده که با علم به مستندات شما منتها عمل از دید ما موجب محرومیته
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    ما به خودی باختیم نه به تیم های خارجی آسیا ! خیلی جالبه پرسپولیس با پنجره بسته و از دست دادن چهار بازیکن فیکس خودش دوسال قبل به فینال آسیا رسید وامسال هم با پنجره باز اما در فینال نه آل کثیر رو به لطف دوستان داخلی داریم نه امیری ! شجاع رفت انصاری هم قطعا در فینال نیست و نادری هم رفت بازیکن جدید نمیشه در AFC رجیستر کرد و عملا هربازیکن جدیدی هم الان بگیریم‌کمکی بهمون توی فینال آسیا نمی کنند همین الان‌ شرایط ما شبیه بازی با کاشیماست ! جالبه یک‌تیم پرادعا امسال پنجره اش بسته شد اما یک بازیکن فیکس هم ازش جدا نشد یعنی فدراسیون نگذاشت ! تیام و جباروف و ابراهیمی دوسال قبل رفتند از استقلال اما جاش بازیکن‌ خارجی و داخلی خریدند پر کردند سهمیه شون رو به ماهم ربط نداره شفر رفت نیومایر و‌ گرو رو خرید می تونست بازیکن بهتر بخره‌! اما هواداران این تیم حسود عیسی رو هم محروم کردند ! حالا قضاوت با شما پرسپولیس اوضاعش توی این‌دو دوره‌بهتر بود یا استقلال؟!!!! ضایع است پرسپولیس! فقط مگه خدا بتونه عیسی رو به فینال برسونه !
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      منظورم پرسپولیس اوضاعش بدتر بوده ! امان از کیبورد موبایل که بد سوتی میده خخخخخخخ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    پرسپولیس به امید خدا در این پرونده برنده هست البته اگر هواداران کیسه دوباره برای پرسپولیس حاشیه درست نکنند
  • Hesam IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    یه عذر خواهی رسمی با یک خبرگزاری رسمی یا خبرگزاری باشگاه داشته باشه تاثیرش از اون ۶۰ صفحه لایحه اقای وکیل بیشتره، چون به گفته خودشون ای اف سی با در نظر گرفتن تمام اون موارد تشخیص داده که نژاد پرستانه است ، حالا با این تفاسیر بهترین کار عذر خواهی رسمیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی