نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۸ |
۰
مشکل مظاهری و تراکتور حل شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ماجرای پیچیده جدایی رشید مظاهری از تراکتور و شکایت متقابل دو طرف از همدیگر به پایان رسیده و به زودی به طور رسمی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال می‌تواند قراردادش را با این تیم ثبت کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرونده جدایی رشید مظاهری از تراکتور به علت شکایت دو طرف از همدیگر در اتاق‌های فدراسیون‌ فوتبال دست به دست می‌شود و طی روزهای آینده رای نهایی این پرونده ابهام برانگیز صادر خواهد شد.

این پرونده به گفته نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارای وجوه مختلفی است که روند صدور رای را پیچیده کرده است. در واقع رشید مظاهری که با فسخ یک طرفه قراردادش از تراکتور جدا شده، با شکایت در کمیته تعیین وضعیت، خواستار دریافت مطالبات معوقه خود از این باشگاه شده است. او هم‌چنین برای فسخ قرارداد خود، مدعی است که برای سال دوم و سوم هیچ مبلغی در قراردادش درج نشده بود و در نتیجه ملزم به ادامه همکاری با این تیم نیست.

از سوی دیگر، تراکتور ادله مظاهری برای فسخ قرارداد را قانونی نمی‌داند و مسوولان این باشگاه مدعی هستند که قرارداد او برای سال دوم و سوم همکاری دارای مبلغ مشخصی است که این ادعا از سوی دروازه‌بان جدید استقلال رده شده چرا که او مدعی است تراکتور اسناد قرارداد سال دوم و سوم را جعل کرده است.

در نتیجه این اختلاف نظر و با توجه به این که پای جعل سند به میان آمده است، پرونده تراکتور و مظاهری برای راستی آزمایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد و دو طرف به دفاع از مواضع خود پرداختند.

* جزییات رسیدگی به پرونده مظاهری و تراکتور

با گذشت چندین هفته از این پرونده، کمیته تعیین وضعیت در شرف اعلام رای این پرونده قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات و تعیین و تکلیف دو تیم استقلال و تراکتور و همین‌طور رشید مظاهری است.

در حال حاضر کمیته انضباطی نتیجه بررسی‌های خود در این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت بازگردانده که به گفته مسوولان باشگاه تراکتور نیز، رای پرونده به سود دروازه‌بان کنونی استقلال بوده و کمیته انضباطی درج مبلغ برای سال دوم و سوم قرارداد مظاهری را قانونی ندانسته است.

از سوی دیگر، ادعای رشید مظاهری مبنی بر دریافت نکردن بخشی از مطالباتش از سال گذشته به نفع او شده و باشگاه تراکتور باید مبلغ ۶۰۰ میلیون تومانی باقی مانده از سال گذشته را به حساب مظاهری واریز کند. در عین حال تراکتور به این موضوع معترض شده و نسبت به این حکم شکایت مجددی در کمیته استیناف به جریان انداخته است.

آن‌ها مدعی هستند که این بازیکن به علت غیبت در دو بازی نیمه نهایی و فینال جام حذفی با حکم کمیته انضباطی این باشگاه، مشمول کسر ۲۰ درصد از قرارداد شده و به همین دلیل به باقی مانده قرارداد خود نرسیده است.

در نهایت، کمیته تعیین وضعیت جدایی این بازیکن را به علت نداشتن مبلغ برای سال دوم و سوم، قانونی تشخیص داده و پرونده طی روزهای آینده با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال بسته می‌شود. البته تراکتور می‌تواند مراحل بعدی رسیدگی به پرونده را در کمیته استیناف پیگیری کند.

در روزهای گذشته نیز، مدیرعامل جدید تراکتور به محکومیت تیمش مبنی بر پرداخت جریمه مالی به این دروازه‌بان ملی‌پوش اذعان کرده بود که جمشید نورشرق آن را تایید نکرده است.

در نتیجه مظاهری می‌تواند بدون هیچ مشکلی قرارداد خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال در سازمان لیگ ثبت و در بازی‌های استقلال در بیستمین دوره لیگ برتر شرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 US ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    باباجان کاری تداره که وزیرراداشته باش همه چی حله کاری بکنندکه تراکتوراشکان راهم دودستی تحویل بده
    • حمید اس اسی آبی GB ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      اون ک وزیر داره شمایید نمونه ش مشکل ترابی ک انگار ن انگار تخلف کرده بودید
  • محمدطاها IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    خبر خوبیه روحیه شاد کن بود این خبر خیالمون تا حدودی راحت شد زودتر رسمی بشه..دروازه استقلال با مظاهری و حسینی برای سالها بیمه شد، سالی که بخوای قهرمان بشی همینطوره همه چی جفت و جور میشه حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی از همه چی واجبتره..
    • ابرام US ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      آ قا طاها با لا خره وزیر و آبدارچی معا ونت رییس جمهوری پس چی کاره اند؟ بابا مارو فرار نیست یکی تا از خنده روده بر نشدیم نجات بده ؟
  • غضنفر IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    اگر این دروازبان به پرسپولیس اومده بود هر روز شاهد سخنرانی ها و افاضات اتازنوزی در باب سوگلی پایتخت بودیم که تمام ارکان مملکت بسیج شدند تا آب در دل پرسپولیسیا تکون نخوره اما چون مظاهری الان به تیم محبوب ایشون نقل مکان کرده با وجود اینکه از شخص مظاهری زخمی و شاکی هستند سرشو هم آوردند. انگار نه خانی اومده نه خانی رفته
    • ابرام US ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      آق غضنفر ٬ این جا مسیله جعل اسنتاد مطرح است که مشکل بزرگتری است و اهالی ترا تره یا همون دوستان ترتری مرتکب خلاف جعل و اسناد شده اند که علاوه بر تشکیلات قضایی فدراسیون فوتبال٬ در سطح کشوری و قوه قضاییه قابل پی گیری است . با کوتا ه آمدن اهالی تراتره ٬ مسیله بصورت نه سیخ بسوزه و نه کباب حله حله . منتهی با ید ببینیم این کباب خوران با اون دود و دمی که براه انداختند و نوشابه ها ی دربست دوغی شکلش همینجوری عا قبت به خیر می شه . یا اینکه دوغ ها ش خیلی ترشیده بودند و عوارض دوغ ترشیده رو هم که آق غضنفر تو خودت خوب میدونی چقدر مرگباره .
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    مگه قرار بود حل نشه؟؟؟این دو تا تیم داداشی و صیغه محرمیت خوندن اگه مظاهری اومده بود پرسپولیس اونوقت مشکل حل نشدنی بود
  • هوچیگر CA ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    تراکتور برای جعل سند محکوم شده حالا لنگی ها با تعجب میپرسند مگر جعل سند جرمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی