نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۴ |
۰
سرنوشت بوژیدار رادوشویچ در هاله‌ای از ابهام
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر کروات سرخ‌ها با شروع تمرینات برای فصل جدید همچنان غایب سرشناس این تیم محسوب می‌شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هر چه از دوری بوژیدار از تمرینات پرسپولیس می‌گذرد این پیش بینی قوت می‌گیرد که او از تیم دور و دورتر خواهد شد و شاید بازگشتی در کار نباشد؛ درست همان اتفاقی که در فصل گذشته و با حضور گابریل کالدرون نیز برای او در نظر گرفته شد و در آخرین لحظه سرنوشتش تغییر یافت.

بوژیدار که بعد از حضور در کرواسی طی چند مرحله در صفحه شخصی‌اش نشانه‌هایی از نارضایتی بابت شرایطش را به نمایش گذاشته بود، اکنون با اوضاع نابسمان مدیریتی و استعفای رسول‌پناه شاید وضعیت برای او بدتر نیز شده باشد. 

گلر کرواتی که گفته می‌شود پیش از این نیز به دلیل قیمت ارز و مشکل پرداختی، شاید به پایان همکاری خود با سرخ‌ها نزدیک شده باشد. باید دید در شرایطی که اکنون یحیی با اضافه شدن بشار رسن، تمامی نفرات قابل دسترسی خود را در اختیار گرفته، وضعیت برای بوژیدار رادوشویچ به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا سرنوشت باز دیگر او را به پیراهن شماره ۴۴ سرخ‌ها خواهد رساند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    حالا هی لفتش بدین تا اینم شر بشه
  • ناشناس IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    پرسپولیس ایرانیم آبروی ایرانیم ننگ بر وطن فروشان عربستانی مقیم ایران
  • Amir perspolis IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    ما عادت به دردسر درست کردن برا خودمون داریم، من نمیدونم مغز این جماعت از چیه که هزار بار گزیده شدن ولی بازم از رو نمیرن؟؟؟ الان مدیر یا سرپرست نداریم درست ولی هیئت مدیره به درد کی میخوره؟؟؟؟ یکیشون کارا رو دست بگیره تا سرپرست یا مدیر عامل تعیین میشه و با رادو تماس بگیره تکلیفشو روشن کنه اگه یحیی میخوادش برگرده و اگر نمیخواد باهاش تسویه کنن و حق حقوقشو بهش بدن، الان با یه مبلغ کم میشه قضیه رو جم کرد وگرنه شکایت کنه قراردادش سه ساله س پدرمون درمیاد؛ در ضمن با یک دروازه بان مگه میشه فصل رو سر کرد؟؟؟ اومدیمو خدای نکرده نزدیک فینال حامد لک مصدوم شد اونموقع دروازه بان کی رو داریم؟؟؟
  • پارسه GB ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    دوستان با جدیت تمام دارند پرونده جدیدی رو برای پرسپولیس تو فیفا باز میکنند. خدا قوت پهلوانان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی