فرشاد پیوس: زمان مشخص می‌کند چه کسانی بابت رفتن از پرسپولیس ضرر می‌کنند!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازیکنان  هستند که از جدایی از پرسپولیس ضرر می‌کنند نه تیم؛ جداشدگان حسرت موفقیت‌های این تیم را خواهند خورد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فرشاد پیوس روز در مورد حواشی اخیر پرسپولیس، جدایی رسول پناه و تعدادی از بازیکنان گفت‌وگویی را انجام داد که خواندن دیدگاه های این مهاجم قدیمی خالی از لطف نیست.

 * فصل سختی پیش روی تیم است و پرسپولیس در این شرایط نباید دغدغه جزیی‌ترین مسائل را داشته باشد، اما متاسفانه شرایطی را به وجود آوردند که باید نگران برخی مسایل و حتی جدایی بازیکنان تحت قرارداد باشیم. امیدوارم مشکلات حل شود تا پرسپولیس بهترین تدارک را برای فصل جدید داشته باشد.

* کاری به رسول پناه ندارم اما انتظار ما از مدیر بعدی این است که بهترین پشتیبانی را از تیم داشته باشد و آرامش پرسپولیس را حفظ کند. برای تیمی که فینالیست آسیا است خوب نیست که چنین مشکلات پیش پا افتاده‌ای داشته باشد. با این حال امیدوارم برای یکبار هم که شده تغییرات به نفع باشگاه باشد.

* سرنوشت بازیکن از جمله شجاع خلیل زاده به خودش بستگی دارد اما سوال من این است که چرا بازیکنی که تحت قرارداد پرسپولیس است توانسته قراردادش را فسخ کند. باشگاه اگر به تعهداتش در قبال بازیکن عمل می‌کرد چنین مسائلی را شاهد نبودیم. در مورد محمد نادری هم نمی‌توانم صحبت کنم اما زمان مشخص می‌کند که چه کسی ضرر کرده است.

* پرسپولیس همان تیمی بود که با ۱۱ بازیکن به فینال آسیا رفت. به طور حتم این بازیکنان  هستند که از جدایی از پرسپولیس ضرر می‌کنند نه تیم. پرسپولیس هنوز هم مهره‌های قابلی دارد که با آنها می‌توانیم به موفقیت تیم امید داشته باشیم. پرسپولیس امسال هم در لیگ قهرمان خواهد شد و هم در آسیا. به طور حتم جدا شده‌ها حسرت موفقیت پرسپولیس را خواهند خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    خود عربستانی ها باورشون نمیشه پرسپولیس فینال آسیاست برید توییتهای نواف الاسیوی و واکنش هواداران رو ببینید ! خداوکیلی خودشون موندن چه طور تیمی که این همه مشکل مدیریتی داره الان فینال آسیاست الان بازم پرسپولیس خیلی بازیکنی نداره درمقابل شرق آسیایی ها دوام بیاره !!! ما اینیستا بلدیم جذب کنیم ؟!!! مدیریت خوب داریم ؟!!! اتحاد حتی در داخل کشور هم نداریم ؟!!! کلی استعداد یابی می کنیم ؟!!! بله دارم درباره ژاپن صحبت می کنم همه اینا رو داره خصوصا اتحاد داخلی ژاپنی ها ! یعنی راپورت غلط به AFC نمی دن داشتم به این فکر می کردم کافی برید به سرچ درباره تمام تیم های جی لیگ ژاپن بکنید حداقل نصف تیم هاشون قهرمان آسیا شدند چه ایرادی داره ان شا الله امسال پرسپولیس قهرمان آسیا شه سال بعد سپاهان حتی گل گهر ! به جای کری سر قهرمانی لیگ سر قهرمانی های آسیا که جدیدا نه توی کوپای امجدیه به دست اومده کری بخونیم ؟! چه ایرادی داره نصف تیم های ایرانی درلیگ یک قهرمانی آسیا داشته باشند؟!!! آخه چرا حسادت ؟!!! دنیا تموم نمیشه ! اشکال نداره استقلال سال بعد قهرمان آسیا شه !! این باعث میشه فوتبالمون‌ پیشرفت کنه ! بده واقعا؟
  • 000 IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    زمان قبلا نشان داده هیچ بازیکنی نبوده مه پرسپولیس رادوربزنه وعاقبت بخیربشه
  • سرخ IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    هركز يرسيوليس بازيكني رو از دست نميده،،،اين بازيكنا هستن كه يرسيوليس رو از. دست ميدن.....
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    واقعا درست میگی..زمان مشخص میکنه که کی ضرر میکنه..بخدا انقد گنده تر از اینا از پرسپولیس رفتن هیچ اتفاقی نیوفتاده اینا که اصلا عددی نیستن.شجاع و ما طرفدارا شجاع کردیم وکرنه کسی اونو نمیشناخت..پرسپولیس باعث شد تیم ملی دعوت شه همون بازی اول کاپیتان شه وگرنه...ولش کن راجبش حرف میزنم عصابم بهم میریزه..فقط پرسپولیس و عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی