۲۶
تماس فرهاد مجیدی با علی پروین: ممنون که بر خلاف پیشکسوتان استقلال حمایتم کردی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی که به رستوران علی دایی در کامرانیه تهران رفته بود همان جا با علی پروین تماس گرفت و از سلطان پرسپولیسی‌ها بابت حمایتش تشکر کرد.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ چندی قبل علی پروین در مصاحبه ای از فرهاد مجیدی حمایت کرد و با انتقاد از احمد سعادتمند گفت مدیر عامل استقلال نباید برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا می رفت آن هم در آستانه فینال جام حذفی باشگاههای کشور که تیمش نیاز به آرامش داشت.

پروین در آن مصاحبه از عملکرد مجیدی تعریف و تمجید کرد و او را مورد حمایت قرار داد آن هم در حالی که بسیاری از پیشکسوتان استقلال از فرهاد حمایت نکرده بودند. طبق شنیده های ما مجیدی در تماس با پروین به طور ویژه از او تشکر کرد و گفت شما در حالی حقیقت را گفتید و از من حمایت کردید که پیشکسوتان استقلال چنین کاری نکردند و خیلی هایشان حتی یک جلسه هم سر تمرین استقلال نیامدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    علی پروین پیشکسوت پرسپولیس نیست پیشکسوت استقلال هست اگر پیشکسوت پرسپولیس هست چرا جام های پرسپولیس را پس نمی دهدعلی پروین استقلالی هست محبوبیت علی پروین بین هواداران پرسپولیس زیر ۱ درصد هست
    • حمید علوی CA ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      خجالت بکش جناب مجیدی همیشه طلبکار، رفتارهایی که تو بااستقلال و بسیاری از پیشکسوتهای استقلال داشتی جایی برای حمایت از تونمیذاشت که هیچ،خیلی مردانگی کردن که نشستن نداشتنت کنار حوض. برای سرپرستی تیم قهر کردی که بایست رمضانی رو بیارن درحالیکه اون همه پیسشکسوتاستخون خورد کرده وجود داشتن. مکالمه ی تلفنی از حرفای نامودبانه و دور از معرفت تو نسبت به پرویزخان مظلومی که طرف این چند سال کلی ازت حمایت کرده بود پخش شد. حتی چنگ به صورت کسی کشیدی که علیرغم دو‌مورد نامردی قبلی تو بازم حمایتت کرد تا مربی بشی. حتی به عمو مدد یار زحمتکش و قدیمی استقلال هم رحم نکردی و اخراجش کردی و نگفتی اون مرد اندازه ی سن تو در استقلال خدمت کرده بود. تو‌چرا همیشه طلبکاری؟! از چی تو بایست حمایت میکردن؟ قهرهای همیشگیت؟ بی معرفتیهات و ‌جنگ کشیدن ب صورت کسایی که گردنه حق داشتن؟ دخالتت در همه ی امور نا مربوط؟ هیس نشون دادنات؟! با پلیسراهنمایی رانندگی مملکت کل کل کردن؟!رها کردن استقلال و هوادارا به وقت نیاز برای سومین بار؟! بگو چه گلی به سر استقلال و هوادار و پیشکسوت زدی که اینقدر طلبکارانه برخورد میکنی؟!
    • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      به تو مربوط نیست
    • عادل IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      چی می گي بچه جان !! آن موقعی که علی پروين باشگاه را توی صندوق عقب ماشينش مديريت می کرد و يک تنه جور بازيکن و کاپيتان ومربی و مدير باشگاه را می کشيد شماها کجا بوديد ؟؟ اگر پرسپوليس ؛ پرسپوليسه و الان شما با افتخار طرفدارش هستی به خاطر حضور اين افراد بود ! قدرشون را بدونيد حرمت نگه داريد !! هر چند که متاسفانه نسل 70 و 80 متاسفانه اکثريت ياد نگرفته اند که چطور حرمت نگه دارند ..
    • عادل IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      چی می گي بچه جان !! آن موقعی که علی پروين باشگاه را توی صندوق عقب ماشينش مديريت می کرد و يک تنه جور بازيکن و کاپيتان ومربی و مدير باشگاه را می کشيد شماها کجا بوديد ؟؟ اگر پرسپوليس ؛ پرسپوليسه و الان شما با افتخار طرفدارش هستی به خاطر حضور اين افراد بود ! قدرشون را بدونيد حرمت نگه داريد !! هر چند که متاسفانه نسل 70 و 80 متاسفانه اکثريت ياد نگرفته اند که چطور حرمت نگه دارند ..
    • مهدی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      بازیکن های استقلال و پیروزی قشنگ در بیرون زمین با هم رابطه دارن و این رستوران اون یره و اون خونه این میره. علی پروین از استقلال حمایت می کنه و وریا غقوری با بیرانوند میره کوه کباب می زنه توی رگ. میلیارد ها میلیارد هم از پول بیت المال و ما جوون ها می زنن به جیب، اونوقت حرص بازی هاشون رو ما هواداران باید بخوریم و تا مرز سکته باید پیش بریم. قهرمان هم که شدن فقط یه کمی شادی می کنیم و پاداش ها و افتخاراتش برای این بازی کن ها می مونه.
  • شاهین IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    پروین را با پرسپولیس چه کار او سالهاست افتخاراتش را با پرسپولیس سوا کرده. ما طرفداران کاری با پروین نداریم.
  • 000 IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    آقااصلاپروین رامیفروشیم به استقلالی ها مال اونها ده میلیون وپاثد.ازدم قسط خواستیدبیاییدقولنامه کنیم
  • جواد آقائی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    آقای به اصطلاح اسطوره! چه فکر کردی پس؟ فکر کردی که پرسپولیسی ها هم مثل شماها هستند؟ بالاخره یه فرقی باید بین مکتب آقای عبده خدابیامرز با مکتب شاهنشاهی خسروانی باشه دیگه!
    • الن مورگان IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      اگه یکبار دیگه درمورد مرحوم خسروانی حرفی زدی میام بهت میگم عبده کی بود و........
    • 000 IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      تهدیدنکن داداش هرچی داری بریزرودایره
  • محمدطاها IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    علی پروین اسطوره تکرار نشدنی دمش واقعا گررررم از فرهاد مجیدی حمایت کرد..فرهاد_یک_جان_چه_بود_صد_جان_منی، هفت_مقدس_عشق_ابدی..واقعا فرهاد مجیدی هیچوقت دنبال پولش ندویید و هیچگاه از استقلال شکایت نکرد ولی آنهایی که صد بار گفتند استقلال خانه ی ماست از همین خانه برای پول شکایت کردند..فرهاد کسی رو نکوبید تا به مقام و جایگاه برسد اما بعضی ها فرهاد مجیدی رو کوبیدند تا به جایگاه و مقام برسند!
  • رضا UA ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    واقعا جای خجالت داره. از طرفدارهای کوچولوی پرسپولیسی که متوجه نیستند چگونه درباره علی پروین بزرگ فوتبالی که همه ایران او را به بزرگی در فوتبال قبول دارند چنین می نویسید. این دلیل نمی شود که چون شما الان در صفحه مجازی نشسته اید و کسی شما را نمی بیند و نمی شناسد هر چرندی بنویسید. اگر پروین نبود چه بسا تیم فوتبال پرسپولیس هم نمی توانست به این درجه برسد. اگر پروین نبود چه بسا پرسپولیس هم الان به سرنوشت پاس و عقاب و دارایی و هما و راه آهن و بانک ملی و ......دچار می شد. پروین نه تنها پرسپولیس را نگه داست بلکه تا جایی که توانست به بقای استقلال هم کمک کرد و کسی که فوتبال را می شناسد این را می داند و کسی که بالا و پایین این فوتبال را دیده است این را می فهمد. پروین با هر خصوصیت اخلاقی و اجتماعی که دارد بزرگ ورزش و فوتبال است و این را کسی نمی تواند منکر شود.
  • محمد استقلالی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    دوستان دقت کنید به کامنت ها!!! تفاوت مکتب لنگه کثیف با تاج کبیر. اینا حتی به اسطوره ایی ک همه زندگیش رو وقف تیمشون کرده هم رحم نمیکنن!!! دمتون گرممممم.چقدر قدر نشناسین.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      اگر اسطوره پرسپولیس هست چرا جام های پرسپولیس را پس نمی دهد بعدش به شما مربوط نیست بله معلوم هست استقلال قدر فرهاد مجیدی را می داند چقدر بهش احترام می گذارد پروین باید جام های پرسپولیس را پس بدهد
  • بادکنکه قرمز AU ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    ایرادی نداره، پروین رو می‌خواین بدین بره. زوجه شیث و نصرتی می‌تونن پیشکسوت‌های شما بمونند
  • ربیعی IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    باید مربیان دلسوز ومتعهد ایرانی را حمایت واز سرمایه های پر بهای با ارزش حمایت کرد .
  • fred US ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    حالا خوبه پیشکسوت های پرسپولیس ازت حمایت کردند انقدر عقده و کینه به پرسپولیس داری. البته نه فقط تو ,بلکه تمامی پیشکسوت های شما به پرسپولیس عقده دارند .
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    زمانی حاج آقا فتح الله زاده خویی (خار چشم لنگی های حکومتی) علی پروین را همانند هاشمی نسب و انصاریان میخواستند استقلالی کنند در همین روزنامه محترم خبرورشی هم کدهایی داده شد ولی شوالیه تاریکی دلش بحال طرفداران لنگی های حکومتی سوخت و نخواست بیشتر از این ضایع بشن و زجر بکشن در واقع حاج آقا وجدان داشت . بهر حال کینه و عداوت لنگی های حکومتی از حاج آقا از همانجاها آغاز گشت . سوزش ها و عذابی که شوالیه بر اهالی لنگ وارد آورد بعدها باعث شد وزیر و وکیل حکومتی و لنگ پرست با او سر عناد گذارند و استقلال عزیز را تاراج کنند و فقط و فقط به فکر لنگی های حکومتی و قهرمانی های جعلی و رانتی آنها باشند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      خب پرسپولیس وقتی هاشمی نسب را از دست داد می خواست فکری را به خدمت بگیرد که فکری به خاطر هواداران استقلال به پرسپولیس نیامد امی قلعه نویی هم قرار بود سرمربی پرسپولیس بشود که نشدحتی قرار بود جواد زرینه به پرسپولیس بیاید اما امیر عابدینی برای اینکه وضعیت استقلال از هم نباشد نگذاشت این انتقال انجام شود البته زمانی که پرسپولیس محمود فکری را می خواست کاپیتان استقلال بود
  • لنگ آل خبیث IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    اگر آقای فرهاد مجیدی لنگی حکومتی بود تاکنون ۴۴۴ بازی ملی داشت تا ۷۷ سال سرمربی تیم ملی میشد و ۴۷ سال همزمان لنگ و تیم ملی را هدایت می کرد و لااقل ۷۴ سال هم رئیس فدراسیون‌ میشد و عکسش لوگوی لنگ حکومتی (کلا بابا مسعود لوگو براسون درست کرد) بود کلا یه تار موی آقای فرهاد مجیدی آرزوی دیرینه لنگی های حکومتی است .
  • ممد تاجي IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    مجيدي رو نه به عنوان مربي و نه بازيکن فبول ندارم الکي بزرگش کردن
  • کرد IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    گدا وقتی پولدار شود بازهم گداست عربها گفتند شجاع لوگو رو ببوس یکم دیگه دلار بهت میدیم چنان بوسه ای زد که از لب لوچش سرازیر شد اما فرهاد وقتی برای الوصل گل زد پیراهنشو در اورد وزیر ان لباس استقلال بود
  • ۴۴۴۴ IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    آقای مجیدی! تو خودت باعث بدبختی خودت شدی برادرجان... پرویز مظلومی خیلی برای تو زحمت کشید ولی قدر ایشان را ندانستی. چرا سعید رمضانی را آوردی؟! چرا به پیشکسوت ها احترام نمیگذاری؟! تو عاقبت به خیر نمیشوی! فکر کردی قهرمان شدن و محبوب شدن به این راحتیه!
  • پدرام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    بنده استقلالی هستم عاشق پرطرفدارترین تیم ایرانم.بدون شک درهرجای ومنزلی هوادار استقلال وجوددارد واینجاباید بگم علی پروین رو عشق است
  • سید حسن حجازی DE ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    آقای فرهاد مجیدی یک کاتالیزور قوی بیاورید مثل پرسپولیس چون ایشان است که یزد می آورد مصطفوی مثل قبل ضعیف است لطفا توجه کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی