نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ابراهیم شکوری: اگر انتخاب شوم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در صورتی که انتخاب شوم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم بود و اگر انتخاب نشوم هم دعاگوی دوستان خواهم بود.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ ابراهیم شکوری علاوه بر اینکه مدتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود از بازیکنان پیشین پرسپولیس هم محسوب می‌شود؛ کسی که حالا نامش برای حضور در پست‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس مطرح است. با شکوری مصاحبه‌ای انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نام شما برای حضور در پرسپولیس مطرح شده و...
تا این لحظه که خبر خاصی نیست ولی در صورتی که انتخاب شوم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم بود و اگر انتخاب نشوم هم دعاگوی دوستان خواهم بود.

نگران چالش‌ها و حواشی مسائل مدیریتی در پرسپولیس نیستید؟
بالاخره مدیریت آن هم در تیمی چون پرسپولیس چالش‌ها و مشکلات خاص خود را دارد ولی اگر انتخاب شدم سعی می‌کنم صادقانه و شفاف کار کنم تا هواداران در جریان همه مسائل باشند. از طرفی من کارهای مدیریتی را انتخاب کرده‌ام و به هر حال هر کاری سختی‌های خاص خود را دارد.

طی روزهای گذشته فایل صوتی منتسب به مهدی رسول‌پناه سر و صدای زیادی کرد و در نهایت ایشان استعفا کرد.
در این مورد اگر بنده‌ اظهار نظر نکنم بهتر است. به هر حال ایشان رفتند و امیدوارم مدیر جدید هر کس که هست بتواند مشکلات را به حداقل برساند. ضمن اینکه آقای رسول‌پناه هم در مورد حضور بنده به عنوان معاون ورزشی باشگاه یا عضو هیئت مدیره صحبت‌هایی کرده بودند که به هر حال قسمت نشد.

پرسپولیس در فینال آسیا کلی غایب دارد و کارش سخت است.
ببینید به هر حال این یک بازی مهم است و تک‌بازی هم هست. همه باید دست به دست هم بدهند تا پرسپولیس این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد و ان‌شاءا... قهرمان آسیا شود. در مورد غایبان هم چاره‌ای نیست و بازیکنانی که به زمین می‌روند مسلماً سنگ‌تمام می‌گذارند، درست مثل بازی با النصر عربستان.

شما چقدر امیدوارید محرومیت عیسی آل‌کثیر برای بازی فینال بخشیده شود؟
تا جایی که من می‌دانم باشگاه دفاعیه خود را فرستاده و ان‌شاءا... محرومیت این مهاجم خوب بخشیده می‌شود اما در کل نفراتی که به میدان می‌روند باید جای خالی محرومان و مصدومان را به خوبی پر کنند تا ان‌شاءا... افتخار بزرگی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    اقای شکوری پرسپولیس امثال عابدینی و دادکان و گرشاسبی و دایی و مهدوی کیا رو داره و به بله قربان گو نیازی نداره ، پس مشغول کار خودت باش
  • Amir perspolis IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    بنظر من گزینه ی مناسبیه، جوونه، تحصیلکرده س، با انگیزه س و میخواد خودشو نشون بده، از جنس پرسپولیسه، تجربه ی کار بعنوانه دبیرکل فدراسیون رو داره، رشته ی تحصیلیش مرتبط با مدیریت ورزشیه... این همه مدیر عامل انتخاب کردن همه سن بالا و هیشکدوم تحصیلات عالیِ ورزشی نداشتن چی میشه حالا یه مدیر جوون و تحصیلکرده انتخاب کنن؟؟؟؟ کسایی مثه شکوری امروزی هستن جوون این دوره زمونه هستن بهتر میتونن کار کنن، بنظر من در وهله ی اول شکوری بعد گرشاسبی
  • رضا IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    عضوي از مافياي فوتبال.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    همین الان هم کلی بهشون خدمت کردی وگرنه اونا 1000 سال دیگه هم خواب 4 تا قهرمانی مداوم رو نمیدیدن
  • الاستقلال الکیسه السقوط دسته سوم انشاالله IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    تمام شرایط یک مدیر راداره.ازبس پیرمردبه پرسپولیس تحمیل شد که راه رابرجوان خوش پوش وخوش تیپ وتحصلیکرده ای مثل ابراهیم شکوری ببندند.امامطمئنم ایشان انتخاب میشوند وباایشان پرسپولیس فاتح قلب های اسیا میشوند.هرچند انتظار سقوط کیسه کش های بدبخت به دسته چهارم وجوددارد.کاپیتان محمودفکری بدبخت بیچاره ازدسته سه بااستقلال عهداخوت بست.یادم نمیره ونرفته که ایشان هیچ گاه فوتبالیستی نشدند واستپ رایاد نگرفتند.یه خاطره ازمحمود فکری دربازی ایران باامریکا بگم.چون مافیای کثیف صفایی فراهانی تیم راتحویل پورحیدری( مربی فجرشیرازکه سیزدهم جدول بود)دادایشان هم محمودرادعوت کردند.دران بازی ایشان نه یک‌دفع توپ‌داشتندنه یک پاس یک متری.بدردنخورترین بازیکن تاریخ تیم ملی بودن.که کریم واستیلی جوراین بی خاصیت راکشیدن.الان هم من بااون شناخت منتظر سقوط کیسه به چهاردسته پایین ترم.رزومه خیلی قوی داره حاج محمود.
  • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    پرسپولیس نه پیروزی چه اصراری دارید واژه منحوس اسکندر اشغالگر را به کار ببرید از نظر شما باید به اوند رود بگیم شطالعرب!؟
    • کاوه IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      به اسامی احترام بذارین، نام کاربریت رو نگاه کن، عربیه ولی اسم زیبا و جاودانی هس یاد بگیریم بدون حب و بغض و با تفکر حرف بزنیم و طوطی وار حرفای عده ای مغرض رو تقلید نکنیم وگرنه نام خودمونم زیر سوال میره
  • US ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    داداش تو وجودت رو جا ها ی دیگه خرج کردی و فعلا چیزی ازش برات نمونده . پس روغن ریخته رو خرج امامزاده نمیکنند. پس تو هم بی خیا لش .... فکر کردم نوشتم توَ هُم بی خیالش !!....... بعد از پاس داشتن پارسی حا لا با ید عربی رو هم «پارس» بداریم نه اینکه هر جوری زدند ترکی و عربی و پارسی مخلوط بریم تو ما یه راک اند رول اینجا یی ها یی که ما از تر س کو وید ۱۹ بهشون پنا ه آوردیم و خدا میدونه اون فرم ۲۰ و ۲۱ اش چی میخواد از آب در بیاد؟ما از همینجا می گیم الغیا ث من ا لمفسدین و الظا لمین و تکرار میکنیم دار ودسته و نوچه کو ید ۱۹ ها یی که این ها رو بجا ی همون ویروسِ نجیب وطنی سر ما خوردگی « قا لب» ا مون کردند و غا لب شدند بر مایی که شعارمون بود « ایرانی اگر بنجل هم میخری ایرانی شو بخر » که حدا قل بنجل کا رها ی خود مون علا ف نشند . حا لا هم کا ر امثال بنده بجا یی رسیده که فقط زورمون به این شکوری بی نوا میرسه که با اینکه« ابراهیم» اسمشه و سیمبُل بت شکنیه ٬ چیزی نمونده بود چک و چونه «نبی» دبیر فدراسون رو بشکنونه که در میون همه انبیا نقش « جر جیس » نبی رو با زی می کنه . کو یه جو انصاف!
    • ابرام US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      قربان نا م مبارک داش ابرام را فراموش کردیم اضافه کنیم والا ما که بی نام ونشان نیستیم که همین جوری با دمپایی بپریم وسط با وفا
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    بنظرم اگه بشه خیلی خوب میشه.هم بازیکن پرسپولیس بوده هم پرسپولیسیه هم جوونه هم تو فدراسیون بوده و تجربه لازمو داره..اومدنش ضرری نداره حداقل از مدیرای قبلی بنظرم بهتره
  • احمد IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    تو به اندازه کافی به لنگ خدمت کردی بشین سر جات
  • امین IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    تا الان هم تو فدراسیون در خدمت پیروزی بودی
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      اگه اون پیروزیه توام دوچرخه سوار با لوگوی دلفین که البته از 6 تا سوراخه الانش بهتر بود. ولی خدمت میکنه تا چشم هر چی آبی چرک کثیفه در بیاد و بیشتر سرخورده بشن این جماعت حقیر و بی ریشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی