نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۳
اللهیار صیادمنش: این گل اعتماد به نفسم را بالا برد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم پیشین استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره دیدار روخ‌لویو _ زوریا لوهانسک و گلی که زد صحبت کرد. 

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ اللهیار صیادمنش لژیونر مازندرانی کشورمان در خاک اوکراین در اولین حضور چند دقیقه‌ای خود موفق شد یک گل به ثمر برساند. در دیدار ماقبل پایانی هفته هفتم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که همانند مسابقه قبل اللهیار صیادمنش را جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اسلاووتچی میزبان تیم رده سیزدهمی روخ‌لویو بود. در حالی که بازی با برتری ۳ بر صفر زوریا لوهانسک رو به پایان بود، اللهیار موفق شد در حضور تعویضی و نخستین بازی‌اش در لیگ برتر اوکراین مؤثر ظاهر شود و دروازه روخ‌لویو را باز کند. مهاجم پیشین استقلال که به‌عنوان بازیکن قرضی از فنرباغچه راهی زوریا لوهانسک شده، در دقیقه ۸۱ بازی با روخ‌لویو وارد زمین شد و در دومین دقیقه وقت‌های اضافه توانست با حرکت سریع از میانه زمین و جای گذاشتن یک مدافع حریف و در ادامه یک سر توپ، با شوت زمینی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. او در گفت‌وگو با روزنامه خبرورزشی درباره این دیدار و گلی که زد صحبت کرد. 

خیلی وقت بود گل نزده بودی.
بیشتر از یک سال می‌شد. 

چه شد که اواخر بازی به میدان رفتی؟
خب من چون از نظر بدنی در شرایطی که دیگر بازیکنان تیمم بودند نبودم در روزهای باقی‌مانده تا بازی ۴ روز زیر نظر بدنساز به صورت اختصاصی کار می‌کردم و در نهایت به آمادگی نسبی برای حضور در این دیدار رسیدم. این خواست سرمربی تیم بود چون می‌گفت از بس در این ماه‌ها بازی نکرده‌ام افت کردم و کم‌کم باید به میدان برگردم. 

برای همین در دیدار با لستر در لیگ اروپا هم غایب بودی؟
بله! البته ویزای من هم جور نشده بود ولی اگر جور می‌شد هم به لحاظ بدنی در سطح دیگران نبودم. 

از گلی که زدی بگو.
توپ درست در میانه زمین به من رسید و در جناح چپ یک فضای ۴۰، ۵۰ متری روبه‌روی من خالی بود و کسی هم سر راهم حضور نداشت. رفتم داخل ۱۸ قدم و با یک سرتوپ دروازه‌بان را دیدم که خروج کرده و من هم توپ را به زاویه مخالفش زدم و گل شد. 

چه حالی داشتی؟
خیلی خوشحال بودم که جواب اعتماد مربی‌ام را داده بودم. البته گفتم این تازه ۷۰ درصد آمادگی‌ام است و در این روزها باز هم روی بدنسازی‌ام کار می‌کنم و می‌خواهم با آمادگی بالای ۹۰ درصد در خدمت تیم باشم. 

این گل چقدر روی روحیه‌ات تأثیر داشت؟
باعث شد انگیزه‌هایم چندبرابر شود. به ویژه اینکه دیدم پس از بازی خیلی از رسانه‌های اوکراینی روی این گل من مانور داده بودند و بیشتر مجابم کرد که تلاش کنم تا توانایی‌های خودم را به آنها نشان بدهم.

ویدیو| اولین گل اللهیار صیادمنش برای زوریا اوکراین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    آفرررین اللهیار.. گلشو دیدم واقعا تواناییش بالاست چ دریبل قشنگی زد گل زیبایی زد نشون داد همیشه تلاش بهتر از استعداده.. الان تیم خوبی رفته حداقل از فنر باغچه بهتره ایکاش از اول ترکیه نمی‌رفت باشگاه های ترکیه اعتقادی به جوانگرایی ندارند فقط میرن بازیکنای مسن و تموم شده سطح اول اروپا رو‌ میخرند کاشکی اللهیار از اول لیگ هلند یا بلژیک می‌رفت اونجا سکوی پرتاب بازیکنای ایرانیه، اللهیار با این توانایی و استعداد خوبی که داره ایشالااا سال بعد تیم و لیگ بهتری بازی کنه..
    • تاجی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      به قول شفر تو الماسی بدرخشی واسمون. البته من اول قایدی رو قبول دارم بعد تو رو
  • .،. IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    ماشالا پسر می دونم که خودتم داری تلاش میکنی برای لیگای بهتر بعد از سردار آزمونو جهانبخش و طارمی برای نسل های بعد امیدمون تو تیم ملی امثال تو قایدی و الکس سمیع زاده و.... هستید امیدوارم قایدی هم سریع تر بره اروپا واقعا تو ایران داره حیف میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی