سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
۳ |
۰
گزارش معاون اقتصادی پرسپولیس جنجالی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که چندی پیش مدارک مربوط به پرداختی کارگزار به باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود، بعد از چند روز اکنون این اتهام به معاون اقتصادی باشگاه برای قرار دادن این اسناد روی صفحه شخصی‌اش وارد شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس در اتهام مربوط به کارشکنی در خصوص پرداختی‌ها به این باشگاه قرار گرفته بود، با رایزنی‌های صورت گرفته اسناد مربوط به پرداخت به باشگاه منتشر شد و نشان می‌داد تاکنون نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان در اختیار مدیریت قرار گرفته و صرف امور شده است.

اکنون اما با گذشت چند روز این اتفاق، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس طی گزارشی از عملکرد مالی باشگاه در خصوص پرداختی‌ها و هزینه‌ها در صفحه شخصی خود در اتهام مربوط به انتشار اسناد باشگاه قرار گرفته است. 

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مسائل مربوط به پرداختی باقی مطالبات مربوط به برانکو ایوانکوویچ و البته بازیکنان حال حاضر خود است. موضوعی که با توجه به استعفای رسول پناه و خالی بودن صندلی مدیریت این باشگاه باید دید طی روزهای آتی با چه شرایطی همراه خواهد بود تا یحیی گل محمدی و شاگردانش، با تمرکز به دنبال شروع فصل جدید باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ماهی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    هدف از پخش گزارش مالی و پخش فایل صوتی دندون پزشک همه اینها عمدی هست تا تیم فینالیست آسیا عوامل های وزیر کیسه کش بردن حاشیه و ضربه زدن به تیم هست پرسپولیس از عوامل نفوذی کیسه کش وطن فروش و عوامل وزیر کیسه کش و عوامل خودی مثل میناوند کریمی و شجاع خائین کم ضربه تخورد همه اینها در تلاش هستند پرسپولیس به حاشیه ببرند تا پرسپولیس قهرمان آسیا نشود کاری که تیم های قدرتمند آسیا در زمین و آی اف سی نتوانست انجام دهد داخلی های وطن فروش و وزیر کیسه کش و عوامل آن و خودی های خائین می خواهند انجام دهند
  • شادوماد IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    75 میلیارد؟ یهو؟ به به.. تیم محبوب وزیر اینجوری پول میگیره
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    لنگی های حکومتی کم مونده جیب ما رو بزنن ... خیلی جالبه که مردم فریبی می کنند این آدم های نیرنگ باز ... درس خود را نزدیک نیم قرنه خوب بلدن ... دیگران را متهم می کنند درصورتیکه خود ام الفساد فوتبال هستند ... بعد از انقلاب لنگ حکومتی بالای ۳ برابر استقلال خرج کرده است و باز طلبکار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی