نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
۳ |
۰
طلب سرور جپاروف و وینفرد شفر پرداخت شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال موفق شد طلب سرور جپاروف هافبک ازبکستانی پیشین آبی‌پوشان را پرداخت کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ باشگاه استقلال برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات خود باید طلب ۸۰۰ هزار دلاری وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف را پرداخت می‌کرد.

با توجه به مشکلات انتقال پول به حساب شفر، مسئولان استقلال راه‌های دیگری را برای انتقال پول امتحان کردند و تا امروز ۴۰۰ هزار دلار به حساب سرمربی آلمانی پیشین آبی‌پوشان واریز کرده‌اند و قرار است تا روز جمعه ۲۰۰ هزار دلار باقیمانده از طلب این مربی را نیز پرداخت کنند.

بدهی سرور جپاروف هافبک ازبکستانی سابق آبی‌پوشان نیز پرداخت شد و در یکی دو روز آینده هم طلب باشگاه پاختاکور ازبکستان برای انتقال ایسما گونکالوس بازیکن گینه‌ای پیشین استقلال نیز پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    بس کنید این بازیهای کثیفتون رو چند ماه هست دارید میگید پرداخت شد تیم ما رو دست بسته با پنجره بسته و بدون مربی فرستادید آسیا از اون طرف تیم رقیب هم از بازیکن های جدیدش استفاده میکنه هم خیلی سریع طلب برانکو رو که خیلی بیشتر بود میده این همه سال تبعیض و دروغ بسته انقدر خون طرفدارهای استقلال رو توی شیشه کردید
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    غرامت فصل بعد رو می گیره بدون هیچ نتیجه ای تازه بعضی ها معترضند چرا برانکو پول قهرمانی لیگ و حذفی و نایب قهرمانی آسیا رو می گیره خخخخخخخ میگم میخواین ندن خخخخخخ ؟!!!!!!!!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    ولی تا جایی که گفتن با تلاشی که مدیران استقلال انجام دادن اما بیشتر از ۶۰ هزار دلار پول به شفر ندادند البته هر بار میگن ۲۰۰ هزار دلار دادیم اما ندادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی