نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شکست شیجیاژوانگ مقابل شنژن؛ قطبی به تیم پورعلی‌گنجی هم نه نگفت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم شنزن کایسا در دیداری حساس با گل دقیقه ۹۳ توانست شیجیاژوانگ اور برایت را شکست دهد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ تیم شیجیاژوانگ که هفته گذشته در عین ناباوری بازی با دالیان پرو را واگذار کرد، ظهر امروز به مصاف شنژن کایسا رفت. تیمی که مرتضی پورعلی گنجی را به خدمت گرفته و با حضور خارجی‌های باکیفیت، به استقبال شاگردان افشین قطبی آمده بود.

در بازی امروز، مرتضی پورعلی گنجی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و در پایان بازی نیز با عملکرد مطلوب، نمره ۷.۱ را دریافت کرد. پورعلی نرخ ۸۳.۹% پاس صحیح را به ثبت رساند و از ۴ دوئل در ۳ تا به برتری رسید و همچنین سه کنش دفاعی هم داشت.

شنژن در دیدار امروز شروع بهتری داشت و چند موقعیت نیز به وجود آورد اما تا آخرین دقیقه از بازی موفق به گلزنی نشد. تا این که یک شوت از داخل محوطه جریمه با واکنش پولیانگ شائو همراه شد اما ریباند این ضربه را جان مری مهاجم کامرونی در موقعیت مشکوک به آفساید تبدیل به گل کرد. این صحنه حتی به وی ای آر هم رفت اما کمک داوران ویدیویی هم صحت گل را تائید کردند.

حالا شاگردان افشین قطبی باید تمام تلاششان را بکنند تا با پیروزی در دیدار برگشت جواز ادامه حضور در لیگ برتر را بگیرند؛ در نهایت باید دید دوئل ایرانی ها به سود کدام تیم تمام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی