پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
۷ |
۰
محمد علیپور: سمیعی در پُست‌های قبلی خود موفق بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد اعضای هیئت مدیره با در نظر گرفتن تمام جوانب و قوانین کشور، جعفر سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد علیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره این باشگاه و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: بررسی‌های مختلفی از قبل صورت گرفته بود و امروز هم ادامه بررسی‌ها برای انتخاب مدیرعامل صورت گرفت. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با در نظر گرفتن تمام جوانب و قوانین موجود در کشور، سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

وی افزود: سمیعی، از مدیران جوان کشور است و در پُست‌های قبلی خود به خصوص در ورزش موفق بوده است. ما زمان کمی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داریم و با زحمت و یحیی گل محمدی و کادرفنی، بازیکنان و هواداران انشاءالله در آینده شاهد موفقیت‌های پرسپولیس خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حضور ابراهیم شکوری در باشگاه تصریح کرد: امروز در جلسه هیئت مدیره، مدیرعامل را تعیین کردیم و انتخاب دیگر سمت‌ها از اختیار مدیرعامل است که معاونان باشگاه را انتخاب کند.

علیپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شاید انتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برای کم کردن حاشیه‌های باشگاه باشد، گفت: ما در هیئت مدیره جوانب مختلف را بررسی کردیم، اول اینکه آقای سمیعی از مدیران جوان کشور است. در هر صورت حاشیه‌های کنار تیم هم مورد بررسی قرار گرفت و با در نظر گرفتن تمام این موارد مقرر شد تا سمیعی مدیرعامل باشگاه باشد.

وی درباره اینکه آیا سمیعی همچنان به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش فعالیت خواهد کرد یا از آن سمت استعفا داده است، بیان کرد: به هر حال وقتی ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند باید یک شغل داشته باشند و حتما برای پست حراست وزارت ورزش هم تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه تصمیماتی برای اعضای هیئت مدیره گرفته شد و آیا نفر جدیدی به باشگاه اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: برای هیئت مدیره باید مجمع باشگاه تصمیم بگیرد که تا الان این اتفاق نیفتاده است. در جلسه امروز هم تمام اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و فقط رسول‌پناه حضور نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    یادش بخیر دوستان در سازمان خصوصی سازی می گفتند پرسپولیس درآبان ماه خصوصی میشه ۸روز از آبان گذشت !حالا معاون وزیر میگه دوتیم تا آخر پاییز خصوصی می شن البته یادمه این آقایون می گفتند ما باید شهریور خصوصی می شدیم ! این همه هوادار رو حرص دادید لااقل دوتیم رو خصوصی کنید !
  • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    این چه بررسی جوابیه که از پیش از ظهر همه می دونستن سمیعی مدیر عامل میشه و شکوری معاون
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    فقط خواستم یه انتقادی ازت کنم خبر جان این عکس ای حال به هم زن و چیه میزاری هر چیزی رو باز میکنی میاد بالا آدم رغبت نمیکنه بیاد یه گشتی بزنه اینجا
    • غضنفر IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      والا اینها تبلیغه یا ضد تبلیغ؟! حالمون بد شد از این کچل خان
  • من IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    در شرايطي كه خودتون ميبرين و ميدوزين و كمترين توجه واحترامي به نظر هواداران ندارين، چاره اي جز اميدواري نداريم. اميدوارم موفق باشن و به تمام حرفايي كه زدن عمل كنن.
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    همیشه همین حرفارو زدید ولی اخرش این پرسپولیس بوده که از بی کفایتی مدیرا آسیب دیده و ضربه خورده..تا خصوصی نشه تیم این قضیه ادامه داره
  • مصطفی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    سمیعی بهترین مدیر فتبال ایران هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی