نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وینفرد شفر: طلب پسرم را هم باید بدهید 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق آبی‌پوشان قاطعانه خواستار آن شده تا علاوه بر تسویه حساب با خودش، طلب پسرش نیز که چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار است هم در اسرع وقت به حساب ساشا شفر واریز شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال از اوایل تابستان امسال با شکایت وینفرد شفر بسته شد و به همین خاطر آبی‌پوشان نتوانستند از وجود بازیکنان جدید خود در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. البته از اوایل مهرماه تمام امکانات باشگاه برای حل این مشکل بسیج شده و به نظر می‌رسد قضیه تا حد قابل ملاحظه‌ای حل و فصل شده است (البته این ادعایی است که برخی از مدیران استقلال طی چند روز گذشته در مصاحبه‌های خودشان مطرح کرده‌اند) ولی به نظر می‌رسد مرد آلمانی تا زمان تحقق همه خواسته‌هایش استقلال را رها نمی‌کند و می‌خواهد همه چیز دقیقاً همان‌طوری که خودش خواسته و بر اساس آن، توسط وکیلش طراحی شده است پیش برود. 

شفر پس از شکایت از استقلال مرتب تأکید می‌کرد میان هواداران و مدیران این باشگاه تفاوت قائل می‌شود و هرگز خاطرات خوبی که در ایران داشت را فراموش نمی‌کند ولی با وجود همه این حرف‌های امیدوارکننده، حاضر نشد به استقلال تخفیف بدهد. البته در این رابطه نمی‌توان به او ایراد گرفت چون به هر حال استقلال قرارداد بسته و باید به مفاد آن متعهد باشد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد سرمربی اسبق آبی‌پوشان قاطعانه خواستار آن شده است تا علاوه بر تسویه حساب با خودش، طلب پسرش نیز که چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار است هم در اسرع وقت به حساب ساشا شفر واریز شود. البته داستان شفر کوچک با پدرش کاملاً متفاوت بوده و باشگاه استقلال از او بابت عدم پایبندی به تعهداتش پس از برکناری وینفرد شفر به فیفا شکایت کرد اما به نظر می‌رسد در نهایت قضیه باید با توافق طرفین حل و فصل شود. 

ساشا شفر طی روزهای اقامت پدرش در ایران، به عنوان آنالیزور استقلال فعالیت می‌کرد و در همان زمان هم انتقادات زیادی توسط کارشناسان از مدیران وقت باشگاه استقلال بابت عقد قرارداد با پسر سرمربی مطرح می‌شد. گفتنی است، بعضی از مقامات باشگاه استقلال خواهان آن شده بودند که شفر پدر پس از دریافت تمام مطالبات خودش همراه با غرامت آن، طلب پسرش را از روی همین پول بدهد و پرونده را ببندد ولی ظاهراً سرمربی آلمانی اسبق آبی‌پوشان هنوز زیر بار نرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    خبرورزشی عزیز همیشه در کنار اخبار پیگیری برانکو برای احقاق حقش عادت داشت مقالات عاشقانه می نوشت از شیر ژرمن که شفر گفته اگر طلب پسرم رو بدهید من چیزی نمی خواهم و کلی تخفیف می دهم و سعی داشت که القا کنه شفر چه نازنینه و برانکو دیوی است که هپلی هپو می کنه . این تیپ مقالات که نه یک بار یا دو بار که ده ها بار با همین مضمون در خبرورزشی چاپ شدند که شفر نصف طلبش را بخشید . شفر گفت اصلا چه قابلی داره من حتی پول رضایتنامه نادری را هم خودم می دهم . شما فقط پول پسرم را بدهید من خودم چیزی نمی خواهم . البته پیرمرد آلمانی زرنگ بود و تهش یک وزیر پرسپولیسی هم می چسبوند که به مذاق استقلالی ها خوش بیاد و خبرورزشی هم کیفور بشود . اما در انتهای این داستان عاشقانه برانکو فقط پول مدت حضورش را با کلی تاخیر گرفت و شیرژرمن علاوه بر حقوق ، غرامت مدت زمان باقیمانده قراردادش را هم گرفت . همراه پول پسرش .
    • هوادار آبی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      دلار به دلار این پول رو باید از هیئت مدیره و مدیر عامل وقت (فتحی ) باید بگیرن تا بعد از این هر مدیر نامدیری با بیت المال از اینکارها نکنه و در ست قرارداد ببنده و پایبند باشه
    • تاجی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      پول این پیری رو بدین بره باو . این اگه تا الان سکوت کرد فکر میکرده برشمیگردونیم خخخخخ خدا رو شکر که دیگه نیومد
  • حمید DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    پول مفت مملکت
    • ارتش سرخ IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      قراره پول پسرشو نادری بده
  • مهرشاد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    غصه نخور ساشا جان از پاداش آسیایی پرسپولیس پرداخت میشه اون هم با سودش
    • دیوان IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      شما جیب مارو نزنین پولتون پیشکش لنگی پولی که به برانکو و دستیارانش پرداخت شده به اندازه چند رفصل در آمدتون بوده قبلی ها هم که از جیب فرهنگیان پرداخت میشده
  • مجید IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    کیسه بدونه درآمد زایی و خرج کردن مثل تیمهای متمول.....در ضمن امکانات باشگاه نه کل مملکت بسیج شد تا غرامت خارجی های کیسه رو بده
    • ناشناس IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      باید کیسه باید منحل شه
  • مهدی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    خدایی خجالت نمیکشید؟؟؟ لنگی عزیز برو بچسب به تیم خودت چرا انقدر تو کارهای تیم های دیگه دخالت و نظر میدین؟؟؟ کاش مدرسه ها باز بشه یه عده خردسال لنگی ول کنن خدایی.
    • محمد استقلالی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      خخخخخخ، ایول
  • ناشناس IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    آخه بابا تو این مملکت هیچ کس نیست پیگیر بشه که چرا اینا اینقدر پول مفت به دلال و بازیکن مربی پسر مربی و داداش مربی وووو این وآن میدهند .بابا ما خودمون لنگ دوزار درآمدیم اون فدراسیون ومربی بلژیکی واینهم باشگاهامون !؟
  • ناشناس IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    میگن پسره پول رو که نمیگیره هیچ قراره پولی که به باباش هم دادن با جریمه تاخیر برگردونه به استقلال!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی