نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
۰ |
۰
لبخند رضایت بر لب فرانک لمپارد نشست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم چلسی گفت: می‌دانستم قرار نیست همه تلاش‌های‌مان برباد رود و سرانجام نتیجه می‌گیریم، البته هنوز در پایان راه نیستیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ فرانک لمپارد پس از پیروزی ۳ بر صفر چلسی برابر تیم برنلی در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، گفت: «این هفته برای ما اتفاقات خوبی افتاد. در خانه منچستریونایتد مساوی کردیم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و دو بازی که نشان دهنده پیشرفت‌مان بودند را به نمایش گذاشتیم. من این پیشرفت را کاملاً احساس می‌کنم. قبل از شروع فصل بازیکنانی را خریدیم که هیچ هماهنگی با سایر بازیکنان‌مان نداشتند. ضمن اینکه اصلاً تیم یک اردوی پیش‌فصل درست و حسابی هم نداشت. در واقع آن تمرینات را داریم اکنون و در طول فصل انجام می‌دهیم. من می‌دانستم قرار نیست همه تلاش‌های‌مان برباد رود و سرانجام نتیجه می‌گیریم. البته هنوز در پایان راه نیستیم.»

لمپارد در ادامه با ابراز رضایت از نمایش تیمش گفت: «به نظر خودم امشب ما یک نمایش کامل را ارائه کردیم. بازی در خانه برنلی کار سختی است و سبک فوتبال این تیم کارتان را بسیار دشوار می‌کند. در این ورزشگاه می‌دانید که مجبور هستید خوب دفاع کنید و در دریافت توپ‌های اول و دوم بسیار قوی باشید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی