مرفاوی و عمران‌زاده هنوز با استقلال قرارداد نبستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالصمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده به یک بند قرارداد خود انتقاد کرده و خواهان حذف آن از قراردادشان شده‌اند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مربیان تیم استقلال چهارشنبه هفته گذشته جهت عقد قرارداد به باشگاه مراجعه کردند. ارقام درج شده در برگه‌های قرارداد به‌عنوان دستمزد با نظر محمود فکری لحاظ شده اما بندهایی در قراردادها وجود دارد که از جانب مدیریت باشگاه و بخش حقوقی است و شامل حال بازیکنان هم می‌شود. برابر با شنیده‌ها عبدالصمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده به یک بند قرارداد خود انتقاد کرده و خواهان حذف آن از قراردادشان شده‌اند. در این بند ذکر شده آنها تا زمان فعالیت در باشگاه استقلال نباید در صفحه اینستاگرام خود کار تبلیغاتی انجام دهند یعنی پست یا استوری بگذارند که بتواند برای یک کالا یا شرکت و امثالهم تبلیغ محسوب شود. عمران‌زاده گفته رقم قرارداد من که بالا نیست و از اینستاگرام خودم در ماه‌های گذشته حدود ۳۰ میلیون تومان در ماه درآمد داشته‌ام. صمد مرفاوی فعالیت زیادی در این صفحه اجتماعی ندارد ولی او هم خواهان حذف آن بند شده است. 
رقم قرارداد مرفاوی ۷۰۰ میلیون تومان بدون در نظر گرفتن آپشن‌های قهرمانی است بعد از او امیدعلی دفتری با رقم ۶۰۰ میلیون تومان گران‌قیمت‌ترین مربی استقلال است و گفته می‌شود قرارداد صمد مرفاوی یک‌دهم قرارداد وریا غفوری است!
این دو مربی در تمرین دیروز استقلال غایب بودند که غیبت‌شان با هماهنگی قبلی بود و ارتباطی به موضوع قرارداد ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    مرفاوی الان از دسته سه هم پیشنهاد ندارد صبا توسط مرفاوی نابود شد مرفاوی آدم پاک و صافی هستی چرا چون پاک ترین مقام استقلال سومی با مرفاوی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی