نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
۷ |
۰
حسین کلانی: انتقاد از سمیعی در این شرایط درست نیست!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تغییرات در مدیریت این باشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید به مدیران جوان زمان دهیم و از آنها حمایت کنیم تا در پرسپولیس خودشان را نشان دهند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس، اعتقاد دارد از مدیرانی که برای مدیرعاملی حکم می‌گیرند باید حمایت شود. چکیده‌ای از مصاحبه کلانی را بخوانید:

*به نظرم مدیری که به باشگاه می‌آید باید حمایت شود و باید به او زمان بدهید تا خودش را نشان دهد این درست نیست که از ابتدا بخواهیم انتقادات را مطرح کنیم و عرصه را برای وی تنگ کنیم. جعفر سمیعی از جمله مدیران جوان کشور است که با وجود سن کم، سوابق خوبی در مدیریت سازمان‌های مختلف از خود به جای گذاشته و فردی که در اوج جوانی چنین تجاربی دارد حتماً مدیر خوبی است و امیدوارم که بتواند برای پرسپولیس هم مفید باشد.

*امیدوارم سمیعی بتواند اهدافی که روز اول مدیریت برای خود ترسیم کرد را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. صحبت‌های او را خوندم و از اینکه چنین هدف‌هایی را برای خود ترسیم کرده خوشحال شدم و باید در راه رسیدن به این هدف‌ها که مهمترین آنها مبارزه با فساد است موفق باشد .پیشکسوتان، هواداران، کادر فنی و بازیکنان،  همه خانواده پرسپولیس هستیم و باید حامی یکدیگر باشیم. امیدوارم همه از مدیریت جدید حمایت کنند تا او با ذهنی آسوده بتواند مشکلات باشگاه را حل کند.

*جای شکر دارد که یک نفر از بدنه و خانواده پرسپولیس در کادر مدیریتی باشگاه حضور دارد و این نکته مثبت کادر مدیریتی سمیعی است. پرسپولیس در تاریخ خود نفرات تحصیلکرده زیادی دارد که می تواند به باشگاه کمک کنند و ابراهیم شکوری نیز یکی از آنها بود که بلافاصله پس از دوران ورزش حرفه‌ای، مدارج عالی تحصیل را طی کرد و در فدراسیون هم تجربه خوبی از مدیریت به جایی گذاشت.امیدوارم که حضور او در پرسپولیس برای باشگاه مفید باشد چرا که چنین مدیری از جنس تیم دلسوز پرسپولیس خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید اس اس IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    به به حسین خان کلانی واقعا یه دونه ای اونجا ازت خوشم اومد که تو مصاحبه گفتی خسروانی هیچ نقشی در انحلال شاهین نداشت و خود عبده این تیم رو منحل کرد و آنچه خسروانی ساخت مایه افتخاره مثل بقیه پیشکسوت ها دروغ نگفتی دمت گرم
  • مرتضی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    استاد ایشون در زمان فاسدترین وزارت ورزش مدیر حراستش بود؟ این یعنی عملکرد خوب؟
  • M IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    واقعا اقای کلانی یک اسطوره هست برای پرسپولیس چه در زمان فوتبالش و چه الان در نحوه صحبت کردن یک اسطوره واقعی هست
  • ناشناس IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    آزموده را آزمودن خطاست جناب کلانی! ما با جوان بودنش مخالف نیستیم .با مدیرغیر فوتبالی بودن مشکل داریم. این بنده خدا شعارا مافیا مبارزه کنه در حالیکه خود وزارت ورزش مافیاست .وزارت ورزش یه بله قربان گو میخواد بالاسر این دوتا تیم بذاره که اوامرش رو اجرا کنن. و نابودی تیم و هوادارها و ریخت وپاش بیت المال هم براش مهم نیست
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    جناب آقای مهندس کلانی علاوه براین که درحال حاضر سالم ترین وپاک ترین شخص موجودبین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بوده،از فهیم ترین آنان هم هست.حمایت اوازسمیعی به منزله تاییدشخصیت وتفکرات اونیست.تمامی همّ و غمّ آقای کلانی پیشگیری ازتنش وایجادفضایی برای افتخارآفرینی این باشگاه درآستانه فینال جام باشگاه های آسیا وموفقیت در لیگ برتر پیش رو است.گوینددردوران سلطنت ناصرالدین شاه،سفیرانگلیس به همراه مترجم اش سواربردرشکه درپی رفتن به دیدارشاه ایران بود.درطول مسیردرشکه چی دائم علیه سفیرو انگلیسی هاحرف می زدونفرین شان می کردوحتی فحش شان می داد.سفیراز دیلماج اش پرسیداوچه می گوید؟مترجم پاسخ داد:آقافحش شماانگلیسی هاوایل وتبارتان می دهد.نمی خواهی گوش اش رابپیچانی؟!سفیربانیشخندی گفت:بگذارتاهرگونه که می خواهدفکرکندو وراجی کند.مهم این است که اومارابه مقصدمی رساند!حالابگذاریدمسترسمیعی هرگونه که می خواهدفکرکند،مارابه مقصدبرساند،مارابس!
    • ناشناس IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      حرف شما درسته دوست عزیزولی تو این سالها اینقدر مدیران غیرفوتبالی اومدن توی فوتبال و نتیجه مدیریتشون رضایت بخش نبوده و واقع سخت میشه بهشون اعتماد کرد.نگرانی ما دقیقا همینه که اگه اقای سمیعی مدیریت درستی نداشته باشن دقیقا ضربه رو تو فینال باشگاهها به تیم میزنن
    • فوتبال پاک IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      درمقصد فقط مُشتی جام های ناپاک قراردارد به راه و سلامتی مسیر باید فکر کرد قربانت گردم افکار انگلیسی را دور بریز عزیز جان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی