نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شاهکار بزرگ در استقلال: آقای دکتر از بازگشت به تیم خبر ندارد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که عنوان شد دکتر نوروزی و همکارانش به استقلال بازگشته‌اند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ صبح امروز اسماعیل خلیل‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که دکتر نوروزی به استقلال برگشته و از روز گذشته مشکل حل شده و وی کار خود را دوباره آغاز کرده است.

این اظهار نظر در شرایطی صورت گرفت که باشگاه استقلال ۳ روز پیش بیانیه‌ای را روی خروجی سایت خود مبنی بر پایان همکاری با دکتر نوروزی انجام داده و همچنان این بیانیه روی کانال اطلاع رسانی استقلال موجود است.

از سوی دیگر مراسم معارفه کادر پزشکی جدید استقلال و همکارانش در تمرین این تیم برگزار شده و مشخص نیست چطور دکتر نوروزی و همکارانش می‌توانند با حضور کادر فنی جدید این تیم بازگشته باشند.

امروز معاونت پزشکی پیشین استقلال در مصاحبه‌ای از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد. دکتر نوروزی بعد از ۲۵ سال حضور در استقلال به دلیل اتفاق رخ داده در فرودگاه دوحه و به دلیل عدم عذرخواهی بازیکنان به همکاری با این تیم پایان داد. گفته می‌شود نوروزی چند روز پیش حتی مطالبات ۲۰۰ میلیونی خودش و ۱۰۰ میلیونی دکتر ستوده را برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اسماعیل خلیل‌زاده: نوروزی باید به محل کار خود برگردد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستار IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    شما خودشو ناراحت نکن در فرهنگ کیسه از این دغل بازیها زیاد اتفاق میفته ،داستان استراماچونی ،پول رضایت نامه نادری با اون مدارک قهوه خانه ای ،اینم آخریش که رئیس هیئت مدیره از انتصاب کادر پزشکی جوان و کارآمد بنا به ادعای سایت کیسه آبی خبر نداره ،یکی از اهم دلایل عدم موفقیت کیسه اداره جزیره ای توسط این عاشقان خزانه کیسه هست که پول میارن ،بهره بیش از بهره بانکی دریافت میکنن و از همه بدتر اینکه هر کسی ساز خودش رو مینوازه ،دوستان هئیت مدیره خوش بگذره در بازار مکاره کیسه
  • گودرز(تاج-تیم اول ایران) IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    ما تاجی ها هممون تحصیلکرده و دکتر مهندسیم.
  • کیسه کش جاعل US ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    تیم سراسر دروغ و نیرنگ و فریب از صدر تا ذیل واقعا خجالت آور است از دروغ بزرگ آقای نایلون فروش کلاش که این چنین نادری را حقیر و خوار کرد تا جناب هتلدار که در مورد مثلا پزشک تیم دروغ شاخداری گقت که خیلی زود این فریبکاری تکذیب شد آخر تیم نیرنگباز را چه به قهرمانی ؟؟؟؟
  • حمید DE ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    بله دکتر مهندس کیسه امیر حسین صادقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی