نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قاضی‌زاده‌هاشمی: معاون وزیر با قوانین آشنایی ندارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مجلس شورای اسلامی پاسخ معاون وزارت ورزش را داد.

خبرورزشی/ مدیریت ورزش؛ روز گذشته علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در بخشی از پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد شرایط سرخابی‌ها با اشاره به اینکه طبق قانون این‌دو باشگاه نمی‌توانند از هیچ بودجه دولتی استفاده کنند، به مجلس و نمایندگان انتقاد کرد و گفت: «فکر می‌کنم‌ دوستان‌مان در مجلس اگر می‌خواهند کمکی فراتر از مصاحبه‌های تلویزیونی تغییر قانون را داشته باشند. ما نمی‌توانیم به خاطر تحریم‌ها از AFC و فیفا پول بگیریم و شرایط اقتصادی مناسب نیست.»

این صحبت معاون سلطانی فر باعث شد که بعد از محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش که به این اظهارات علی نژاد واکنش نشان داد، سیداحسان قاضی زاده هاشمی هم به عنوان یکی از اعضای این فراکسیون و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی نسبت به این موضوع در قامت پاسخگویی برآید.

قاضی زاده در این خصوص و در واکنش به اظهارات علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: «صحبت‌های آقای علی نژاد نشان می‌دهد که ایشان آشنایی با قوانین ندارد. در کشور در این زمینه قانون وجود دارد اما برخی بی اطلاعی از قانون را به مجلس و نداشتن قانون نسبت می‌دهند. این صحبت‌ها واقعا عجیب است و اگر دوستان این مسائل را نمی‌دانند مجلس آماده است که یک کارشناس قوانین را به وزارت ورزش بفرستد تا به آنها این موارد و قوانین موجود را آموزش دهد تا بتوانند از آن‌ها به بهترین شکل بهره ببرند. پس در پاسخ به صحبت آقای علی نژاد که گفته‌اند دوستان مان در مجلس برای کمک به جای مصاحبه‌های تلویزیونی بهتر است قانون را تغییر دهند باید بگوییم که قانون وجود دارد اما شما بلد نیستید از آن بهره ببرید و بازهم تاکید می‌کنیم که مجلس کاملا آمادگی دارد برای آموزش دوستان همراه آن‌ها باشد.»

قاضی زاده هاشمی در سوال دیگری در مورد اینکه مجلس در بحث سوال از وزیر ورزش چه مواردی را مدنظر خواهد داشت، اینگونه جواب داد: «با تایید سوال از وزیر ورزش و جوانان به زودی ایشان در کمیسیون فرهنگی و بعد در مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان در زمینه‌های مختلفی همچون بی ثباتی مدیریت در ورزش، اقدامات غیرتخصصی و سلیقه‌ای و عدم اعتنا به نظرات ارائه شده خواهد بود. در این زمینه مجلس به دنبال حل مشکلات ورزش است تا بتواند طبق آن چیزی که مردم و هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس ازنمایندگان خود خواستند، نسبت به این موضوع اقدام کند. این ورود مجلس هم به واسطه خواسته مردم بوده که با حضور مقابل مجلس از نمایندگان خود خواستند که نسبت به این مسائل کاری کنند و به هیچ وجه دخالتی در انتخاب‌ها و دیگر موارد نداشته و نداریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    بنظرم داره فرافکنی میکنه وودروغ میگه وگرنه بگه قانو نش چیه و اصلا فرض میکنیم همه مردم نمیدونن ایشون که نماینده مردمه وظیفه شه که بگه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    خبر ورزشی مثل بار قبلی کامنت من را انتشار ندادی خبر ورزشی واقعا کیسه ورزشی هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی